در حال بارگذاری ...

تئاتر خیابانی «جنگ و صلح» در قوچان اجرا شد

این نمایش بر اساس حرکات فرم با چوب ( نشانگرجنگ و ستیز ) و حرکات موزون دست ( نشانگر صلح و دوستی ) و دیالوگ هایی که بین صلح و جنگ رد وبدل می شود طراحی شده و اجرا میگردد.

تئاتر خیابانی «جنگ و صلح» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی عیدی و کاری از گروه طرقه در  فضای سبز پارک گردشگری و توریستی نشاط واقع در شهرستان قوچان برای عموم به اجرا درآمد به گزارش قوچان خبر تئاتر خیابانی «جنگ و صلح» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی عیدی و کاری از گروه طرقه از روز ‌شنبه 17 تا جمعه23تیرماه در فضای سبز پارک گردشگری و توریستی نشاط و دیگر مکان های اجرای بیرونی در سطح شهرستان قوچان برای عموم به اجرا درآمد.

کارگردان این نمایش در گفتگو با خبرنگار قوچان خبر گفت: موضوع نمایش در مورد اسارت ها و صبر ستمدیدگان در برابر ظلم و نشان دادن قدرت صبر و صلح در برابر ظلم و جنگ که واگویه های ستمدیده در مقابل ظلم و کشمکش هایی که بین صلح و جنگ رخ میدهد و...
مرتضی عیدی در ادامه گفت: این نمایش بر اساس حرکات فرم با چوب ( نشانگرجنگ و ستیز ) و حرکات موزون دست ( نشانگر صلح و دوستی ) و دیالوگ هایی که بین صلح و جنگ رد وبدل می شود طراحی شده و اجرا میگردد.
مرتضی عیدی افزود: نمایش «جنگ و صلح » از میان ۴۲۳ اثر فرستاده شده به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان جزو ۷۰ اثر پذیرفتە شده است و برای آن آماده شده است.

وی عنوان کرد: برای اجرای این کار که با همکاری انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، انجمن هنرهای نمایشی دفتر قوچان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان برگزار شد، حدود  دو ماه تمرین داشتە‌ایم.

مرتضی عیدی (نویسنده، کارگردان و طراح ایده)، ابراهیم فرودی (سرپرست و طراحی فرم )، شهرام معینی کیا . سجاد زارع. ابراهیم فرودی. یاسین گل محمدی. جواد دنیایی. محمد علی عابدی. مهدی بوچ.محمد صفوی (بازیگر)، مسلم دستیار و ایرج دستیار و جواد حسن زاده(موسیقی) و سجاد زارع (طراح پوستر و بروشور) از عوامل اجرایی این اثر نمایشی هستند.




نظرات کاربران