در حال بارگذاری ...

«زندگی؛ شاید همین حالا» بر روی صحنه تئاتر مشهد

تئاتر «زندگی؛ شاید همین حالا»، جدیدترین اثر سیدجواد اشکذری و منتخب دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی از دوم تا نیمه مردادماه سال جاری در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به صحنه می‌رود.

تئاتر «زندگی؛ شاید همین حالا»، جدیدترین اثر سیدجواد اشکذری و منتخب دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی از دوم تا نیمه مردادماه سال جاری در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش روابط عمومی نمایش «زندگی؛ شاید همین حالا»، این تئاتر کاری از گروه تئاتر لال بوده و داستانی اجتماعی در قالب ۳ اپیزود جذاب دارد که تقریبا دو هفته به نمایش گذاشته خواهد شد.
نویسنده، طراح و کارگردان این نمایش، سید جواد اشکذری است و سپیده کلالی، سعید صادقی، سامان سالاری، علی رضا رواندل، پرستش سلطانی، زهره مرادی و علی رضا سوزنچی (به ترتیب ورود به صحنه) به ایفای نقش می پردازند.
همچنین مرتضی مومنی و اشکان آقاجانی به عنوان بازیسازان، احسان دلدار با عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان، ترانه زیبایی به عنوان دستیار کارگردان، علی رضا سوزنچی به عنوان مدیر تولید و  فرشید تمری به عنوان سرپرست گروه در این نمایش فعالیت می کنند.
مدیر روابط عمومی این نمایش، بنیامین یوسف زاده است و آهنگساز این تئاتر مهدی حسنی، طراح صحنه؛ میثم نویریان، طراح لباس؛ محبوبه سلطانی، طراح گریم؛ سمیه ارقبایی، طراح نور؛ محمود کریمی، طراح پوستر و بروشور؛ جلال حاجی زاده و عکاس نمایش؛ مرجان حسین زاده خواهند بود.
گروه موسیقی متشکل از مهدی حسنی، مهران خلیلی، حسن قصابیان و رضا شجاعی است و کار دستیار صحنه، مدیر صحنه، منشی صحنه و مسئول هماهنگی به ترتیب بر عهده فرهاد رضایی، نوید تقی زاده، زهره خیابانی و زهرا رمضانی خواهد بود.
«زندگی؛ شاید همین حالا» از دوم تا ۱۵ مرداد از ساعت ۲۰:۱۵ در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد واقع پارک ملت- مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) میزبان علاقه مندان عرصه فرهنگ و هنر خواهد بود.
 




نظرات کاربران