در حال بارگذاری ...

برنامه های رفاهی انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی اعلام شد

مسئول رفاه انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی برنامه های این انجمن در خصوص فعالیت های ورزشی، تفریحی و رفاهی را تشریح کرد. 

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، شهرام رضا پور در این رابطه اظهار کرد: برنامه ریزی های مناسبی در خصوص فعالیت های ورزشی، تفریحی و رفاهی هنرمندان انجمن هنرهای نماشی انجام شده است. 
وی خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم در خصوص ارائه تخفیف به هنرمندان برای سالنهای پذیرایی و رستورانها و کترینگ ها انجام شده است. 
مسئول رفاه انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی اظهار کرد: تخفیفات مناسبی نیز برای هنرمندان در خصوص دریافت خدمات با نرخ مناسب از آژانس های مسافربی و خدماتی نیز صورت گرفته است. 
رضا پور با بیان اینکه در شهرهای توریستی همچون اصفهان و شیراز و محمود آباد و غیز نیز خدمات تورییستی با قیمت مناسب ارائه می شود، تصریح کرد: 
وی ادامه داد: صحبت با باشگاههای ورزشی جهت استفاده آقایان و بانوان هنرمند انجام شده است و  یک سیانس ویژه در طول هفته در اختیار هنرمندان قرار می گیرد. 
مسئول رفاه انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف برای خانومها و آقایون در مناسبتهای ملی مذهبی و...مانند برگزاری مسابقات فوتبال در ماه مبارک و یا مسابقات ویژه در دهه فجر برای خانومها و آقایون از دیگر برنامه های انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی است. 
وی با اشاره به اینکه رایزنی با مجموعه های تفریحی و استفاده از امکانات آنها نیز انجام شد هاست، تصریح کرد: هماهنگی لازم جهت برگزاری تورهای یک روزه با هماهنگی آژانسهای مجوز دار جهت بازدید از نقاط زیبا و خوش آب و هوا نیز انجام شده است.




نظرات کاربران