در حال بارگذاری ...
...

حمید کیانیان:

هنرمندان باید از حمایت مردمی برخوردار شوند

حمید کیانیان:

هنرمندان باید از حمایت مردمی برخوردار شوند

حمید کیانیان، کارگردان تئاتر معلولان در نشست با خبرگزاری ایکنا، با ابراز این مطلب که گلایه و انتقاد همیشه بوده و تا به حال نتیجه‌ای نداشته است، بیان کرد: ما باید به دنبال راه‌کارهایی باشیم که ربطی به مسئولان نداشته باشد چراکه مسئولان خودشان درگیر هستند.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، وی راه‌کار حل مشکلات را برخوداری از حمایت مردمی دانست و افزود: مردم باید هنر ما را ببینند و از آن استقبال کنند مانند تئاتری که در دو سال اخیر رشد کرد و مردم را به سالن نمایش آورد.
سرپرست گروه تئاتر معلولان «بچه‌های باران» با اشاره به مشکلات گروه تئاتری که خود عهده‌دار آن است، اظهار کرد: گروه تئاتر معلولانی که من با آن‌ها کار می‌کنم، بیمه نمی‌شوند و به لحاظ امکانات صفر هستند اما با این وجود، در ۲۵ کشور نمایش داشته‌اند؛ موفقیتی که هیچ‌یک از گروه‌های تئاتر حتی گروه‌های حرفه‌ای نتوانستند به آن دست یابند.
وی در بیان علت موفقیت‌های گروه تئاتر «معلولان باران»، ابراز کرد: دلیل این موفقیت‌ها تلاش خودمان بوده و اینکه ما از هیچ نهادی درخواست کمک نکرده‌ایم.
کیانیان در پایان تأکید کرد: ما باید تجربه‌هایمان را به یکدیگر منتقل کنیم تا زمینه برای یافتن راهکارها برای آینده فراهم شود.