در حال بارگذاری ...

اجرای «دن‌کیشوت» در مشهد تمدید شد

صحرا رمضانیان گفت: نمایش دن‌کیشوت به  دلیل استقبال پرشور مخاطبان تئاتری وغیر هنری به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش تئاتر مشهد، صحرا رمضانیان گفت: به خاطر انبوه بازخورد‌های مثبت در رابطه با اجرای ما، نمایش با استقبال زیادی روبه رو شد و بار دیگر از تاریخ ۱ تا ۸ اسفند ماه هرشب ساعت ۱۹:۳۰  در تماشاخانه شمایل به روی صحنه می‌رود.
این کارگردان در خصوص پیش‌بینی این حد از استقبال عنوان کرد: ما پیش‌بینی این حد استقبال را داشتیم و می‌دانستیم این نمایش قابلیت جذب تماشاگر را دارد چون این نمایش سرشار از لحظات و موقعیت‌های جذاب  کمدی است.
وی افزود: در نمایش ما کمدی‌ای وجود دارد که مخاطب را به فکر می‌برد او به تدریج به چیزهایی می‌خندد که از آن هراس دارد. او در همان حال که می‌خندد به  ژرفای ترس از دنیایی فرو می‌رود که همه ی ما را مسخ خود کرده است.
رمضانیان در خصوص تاثیر دنیای مجازی بر نمایش مطرح کرد: دنیای مجازی دنیایی است که کاراکتر ما را روز به روز تنها، منزوی و افسرده کرده است و نمایش یک کمدی تراژدی است که خنده کنان برایمان اتفاق می‌افتد و تازه وقتی از سالن خارج می‌شویم و به خانه می‌رسیم پی به معنای خنده‌هایمان می‌بریم.
این کارگردان در خصوص جذب تماشاچی عنوان کرد: نمایش ما بیانگر دغدغه‌های انسان معاصر است زیرا دنیای مجازی باعث دوری افراد از یکدیگر شده ضمن اینکه نمایش مشکلات و مسائل مختلف را از زبان بینندگان برنامه «دن کی شو» که کاراکتر نمایش آن را اجرا می‌کند دردهای مردم جامعه را به شکل طنز بیان می‌کند و این امر باعث شد که مخاطب بتواند با اثر هم‌ذات‌پنداری کند.
وی خاطرنشان کرد: تمام دوستان من این روزها اجراهایی را در سالن‌های مختلف به روی صحنه بردند زحمت کشیدند به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.
رمضانیان تصریح کرد: ما قبل از هرچیزی به فکر تولید یک تئاتر خوب و سالم به دور از هیاهو بودیم کاری که شعور تماشاگر را دست کم نگیرد و خدا را شکر می‌کنیم که نمایش ما مخاطبانی را داشت که تا به حال تئاتر ندیده بودند اما با دیدن کار ما به وجد آمدند.




نظرات کاربران