در حال بارگذاری ...
...

یک کارگردان مشهدی:

استقبال مردم از تئاتر «همه دزدها که دزد نیستند» بیش از انتظار بود

یک کارگردان مشهدی:

استقبال مردم از تئاتر «همه دزدها که دزد نیستند» بیش از انتظار بود

کارگردان تئاتر «همه دزدها که دزد نیستند» استقبال مردم از این نمایش را بیش از انتظار گروه خود برشمرد و از حضور بیش از ۲۰۰ تماشاگر در سه شب نخست اجرای این نمایش خبر داد.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، حسین اکبرپور امروز در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» نمایش با موضوع کمدی اجتماعی بوده که توسط داریوفو نویسنده ایتالیایی نوشته شده است.
وی با بیان اینکه «داریوفو» یکی از نمایشنامه نویسان مطرح دنیا محسوب می‌شد که نزدیک دو ماه پیش در سن ۹۰ سالگی در ایتالیا فوت کرد، افزود: ما به متن وفادار بودیم، اما باتوجه به فضای فرهنگی ایران، بعضی از قسمت‌ها را حذف کردیم.
کارگردان تئاتر «همه دزدها که دزد نیستند» بیان کرد: ایده اجرای این نمایش از یکسال پیش ایجاد شد و داستان آن، ورود دزدی به یکی از منازل است که به واسطه بازگشت صاحبخانه، مجبور به پنهان شدن می‌شود و این آغازی برای روایت این نمایش است.
اکبرپور با بیان اینکه استقبال مردم از این تئاتر، بیش از انتظار ما بود، اظهار داشت: استقبال به اندازه‌ای زیاد بود که ما در  سه شب آخر هفته گذشته، پذیرای ۲۵۰ نفر از علاقمندان به تئاتر بودیم و حتی تعدادی از تماشاگران تئاتر در برخی از شب‌ها، پشت درهای بسته مانند.
وی در خصوص دلیل کارگردانی نمایشنامه‌ای با موضوع کمدی و اجتماعی اضافه کرد: در فضای نمایشی مشهد، کمتر نمایش کمدی اجرا می‌شود که از جنس کمدی موقعیت باشد.
کارگردان تتاتر «همه دزدها که دزد نیستند» افزود: به نظر می‌رسد، فرهنگ و آداب رسوم ایتالیا به کشور ما نزدیک باشد که این امر از نظر خلق و خو نیز تقریباً یکسان بوده بنابراین جامعه ما ارتباط خوبی با نمایشنامه‌های ایتالیایی بر قرار می‌کند.
گفتنی است؛ این نمایش هر شب ساعت ۱۸ در تماشاخانه شمایل واقع در حد فاصل سناباد ۴۵ و ۴۷ اجرا می‌شود.