در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی :

تئاتر همیشه برای مردم مشهد و هنرمندان آن جدی بوده است

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره تئاترفجرخراسان رضوی  از این جشنواره به عنوان مطالبه تماشاگران مشهدی عنوان کرد.

به گزارش «تئاتر خراسان رضوی»؛  رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره تئاترفجر استانی خراسان رضوی ضمن قدردانی از حضور مسئولان ارشد تئاتر و مدیران فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی گفت: امروز در این مراسم نه‌تنها پیشکسوتان تئاتر مشهد که پیشکسوتان تمام استان حضور دارند. سومین جشنواره تئاتر فجر استانی امسال به یک مطالبه عمومی تبدیل شد. تئاتر همیشه برای مردم مشهد و هنرمندان آن جدی بوده است.
جواد اشکذری با اشاره به رشد فعالیت‌های تئاتری خراسان رضوی و حضور هنرمندان تئاتر در برنامه‌ها، جشن‌ها و اجراهای مختلف یک سال اخیر گفت: تئاتر خراسان رضوی امسال در ارسال اجراها به شهرهای دیگر کشور، حضور پررنگ در عرصه بین‌المللی و جشنواره‌ها شکوفایی بسیاری داشت. مشهد را امسال باید به‌عنوان شهر نمونه تئاتر معرفی کرد. امسال در شش برنامه بین‌المللی و ملی حضور پرقدرت داشته‌ایم. حضور ۸ اثر از مشهد و سبزوار رکورد حضور در جشنواره فجر را شکست.
وی با قدردانی از تمام کسانی که در برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر فجر استان همکاری داشتند گفت: تئاتر مشهد نیازمند حمایت بیشتری برای رشد است. امروزه دغدغه ما اقتصاد تئاتر است و احساس می‌کنیم سال ۹۶ با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد برنامه‌های گسترده‌تری خواهیم داشت و در این زمینه پیشنهاد‌هایمان را به مرکز هنرهای نمایشی خواهیم کرد.
وی افزود: سعی کردیم جشنواره تئاتر فجر استان به‌عنوان یک جشنواره تزئینی برگزار نشود. ممنون که همیشه با ما بوده‌اید و هستید امیدوارم در مدت‌زمانی که در این مسئولیت هستم شرمنده دوستانم در حوزه تئاتر نشوم.




نظرات کاربران