در حال بارگذاری ...
...

محبوبه پاداش:

جشنواره تئاتر کودک رضوی حرکتی رو به رشد دارد

محبوبه پاداش:

جشنواره تئاتر کودک رضوی حرکتی رو به رشد دارد

کارگردان نمایش ” اینجا خانه من است» از مشهد مقدس گفت : جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی روندی رو به رشد دارد .

به گزارش «تئاتر خراسان رضوی»، ستاد اطلاع رسانی دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، محبوبه پاداش ضمن تاکید بر اهمیت این جشنواره در سطح کشور گفت : پس از ده سال ، این جشنواره به مرکز تبادل تجربه و اندیشه در حوزه تئاتر کودک با محتوای فرهنگ عمومی تبدیل شده است و از لحاظ محتوایی و کیفی رشد خوبی داشته است .
وی افزود : سختگیری های به عمل آمده طی چند سال اخیر بخصوص در انتخابات متون نمایش به لحاظ محتوایی و انطباق آن با فرهنگ رضوی نشانگر نگاه تخصصی و ارزشی متولیان به این رویداد بزرگ است .
کارگردان نمایش ” اینجا خانه من است ” به معرفی نمایش خود پرداخت و بیان داشت : موضوع اثر که ساختار عروسکی دارد به سرگذشت یک گنجشک و خرس می پردازد که ماری عظیم الجثه قصد تخریب و تصرف خانه آنها را دارد که برگرفته از داستان های مشهور مرتبط با امام رضا (ع) است که در میان مردم رواج دارد .
محبوبه پاداش از میزبانی بسیار خوب و صمیمانه هرمزگان تقدیر وتشکر کرد وعنوان کرد : امیدواریم با افزایش حمایت ها بستر حضور گروه های مختلف نمایش و زمینه برای تبادل تجربه بیشتر فرام شود.
گفتنی است : دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ۱۳ الی ۱۶ آذرماه در دوسالن فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در بندرعباس برگزار می شود.