در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایش استان خراسان رضوی:

خیمه «منزل گاه هنر» را ثبت می‌کنیم

پیگیر این هستیم که خیمه «منزل گاه هنر» را به‌عنوان سنتی انسانی ثبت کنیم تا در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش «تئاتر خراسان رضوی»؛ دوشنبه هشتم آذر ماه همزمان با ایام سوگواری آخر ماه صفر، سید جواد اشکذری در حاشیه برپایی خیمه «منزل‌گاه هنر» که به همت هنرمندان تئاتر مشهد برپا شده است در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار این خبرگزاری گفت: پیگیر این هستیم که خیمه «منزل گاه هنر» را به‌عنوان سنتی انسانی ثبت کنیم تا در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.
وی برپایی خیمه «منزل گاه هنر» را حرکت خودجوش هنرمندان تئاتر خواند و اضافه کرد: این خیمه متعلق به هنرمندان است که وابسته به هیچ جایی نیستند و تاکنون کارهای عام‌المنفعه بسیاری کرده‌اند.
اشکذری ادامه داد: تئاتر همواره به فکر مسائل انسانی در جامعه بوده است.
اشکذری اضافه کرد: این خیمه، خود بیانیه‌ای برای کسانی است که فکر می‌کنند هنرمندان تئاتر و سینما از مسائل خیریه و انسانی دور هستند.
وی استقبال زوار را از خیمه خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: اینکه مردم خیلی از چهره‌های تلویزیونی و آشنا را در حال خدمت به زوار دیدند؛ برایشان جالب بود که حتی امروز شخص مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان نیز از زائرین استقبال کرده و از آنان پذیرایی کردند.
سید جواد اشکذری در پایان خدمت در این خیمه را منحصر به هنرمندان تئاتر ندانست و عنوان داشت: بچه‌های تئاتر، بانی این اتفاق خیر بودند و همان‌طور که از اسم این خیمه پیداست، اینجا منزل گاه هنر است و همه اهالی هنر و مردم می‌توانند در آن خدمت کنند.
 




نظرات کاربران