در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خرسان رضوی خبر داد؛

تشکیل شورای سیاستگذاری تئاتر شهرستان های خراسان رضوی

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از راه‌اندازی شورای سیاستگذاری تئاتر شهرستان های خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش «تئاتر خراسان رضوی»؛ سید جواد اشکذری در این‌باره توضیح داد: مدت زیادی است که تئاتر در شهرستان‌های خراسان رضوی در ورطه مظلومیت قرار گرفته و یکی از برنامه‌های انجمن و مدیریت جدید هم راه‌اندازی و فعالسازی تئاتر در شهرستان‌های استان است.


وی ادامه داد: اساسنامه شورای سیاستگذاری تئاتر شهرستان های استان در چند جلسه تدوین و مورد تصویب هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی قرار گرفت و به زودی با حضور روسای انجمن های شهرستان ها به همراه چند پیشکسوت برگزار می شود.


رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی با بیان اینکه آغاز فعالیت های این شورا در آذرماه در نیشابور خواهد بود، در ادامه خاطرنشان کرد: بر همین اساس، در حال حاضر در حال بررسی هنرمندان شهرستان های استان برای انتخاب نهایی روسای انجمن های نمایش شهرستان های استان هستیم که که به زودی بعد از طی شدن مراحل اداری به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.


اشکذری افزود: سال هاست برخی از انجمن های شهرستان های استان مسئول نداشتند و با حضور جدی آن ها و فعال کردن دفاتر انجمن ها در شهرستان به دنبال تعامل بیشتر با هنرمندان تئاترشهرستان و رفع مشکلات آن ها هستیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد روسای انجمن های تئاتر شهرستان های خراسان رضوی مشخص شدند و در حال طی شدن مراحل اداری آن هستند و به زودی دبیران نشست های تخصصی «شنبه های خوانش» را در شهرستان ها انتخاب و معرفی خواهیم کرد.


این هنرمند در پایان فعال کردن بیشتر چرخه تولید و اجرا در تئاتر شهرستان را از اهداف مهم تشکیل شورای سیاستگذاری تئاتر شهرستان خراسان رضوی عنوان کرد.




نظرات کاربران