در حال بارگذاری ...
سعید صادقی:

چراغ تئاتر مشهد در حال خاموش شدن است

سعید صادقی گفت: چراغ تئاتر مشهد که در حال سوسو زدن است آرام آرام خاموش می‌شود.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، این بازیگر تئاتر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مشکل بزرگی که در عرصه تئاتر مشهد وجود دارد عدم حمایت مسئولین از هنرمندان فرهیخته مشهدی است که اگر این حمایت‌ها صورت نگیرد این حرفه در آینده دچار کوچ و خانه نشینی می‌شود. 

وی گفت: در حقیقت مسئولین قدر هنرمندان مشهد را نمی‌دانند و به آن‌ها بها نمی‌دهند، همچنین در کار افرادی که در این زمینه کار نکرده‌اند نیز به نوعی کارشکنی می‌شود.

صادقی خاطرنشان کرد: مسئولین حمایت خود را از تئاتر مشهد تنها به جشنواره‌ای که سالی یک یا دو بار برگزار می‌شود، می‌دانند و تنها به این کار بسنده می‌کنند که متاسفانه این جشنواره‌ها کافی نیستند و باید فعالیت‌های فراتری را در این زمینه انجام دهند تا که هنر تئاتر در مشهد به جایگاهی که باید برسد نیز دست یابد. 

این بازیگر تئاتر اضافه کرد: در حقیقت حمایت به این معنی است که هنگامی که تیمی در حال کار کردن هستند سالن اجرا، زمین خوب، بودجه، شرایط اجرای مناسب و ازهمه مهم‌تراینکه تبلیغات کافی را در اختیار آن‌ها بگذارند تا آن تیم بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند و بدون هیچ‌گونه دغدغه دیگری نمایش خود به روی صحنه ببرند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین کمترین کاری که می‌توانند انجام دهند این است که از هنرمندان با تبلیغات و کانال‌هایی که با ارگان‌های مختلف می‌توانند برقرار کنند، دفاع کنند.

وی گفت: با این کار خود می‌توانند تماشاچیان و اسپانسرهای زیادی را به این حرفه جذب کنند و افرادی که به هنر تئاتر علاقه دارند بتوانند در زمان اکران نمایش‌ها حضور داشته باشند و آن‌ها را تماشا کنند.
 




نظرات کاربران