در حال بارگذاری ...
مهسا غفوریان؛

آرزو دارم، کسی که لیاقت دارد به جایزه دست پیدا کند

نمایش تئاتر «منصور، حامد، بهروز؛ بدون پنیر» به نویسندگی مهسا غفوریان و کارگردانی علی احمدی و مهیار غازی روز سه شنبه ۶ مهر ماه در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی (رضوان) ساعت ۲۰ در تماشاخانه اشراق به روی صحنه می رود.

به گزارش «تئاتر خراسان رضوی»، مهسا غفوریان نویسنده درباره این نمایش گفت: این نمایشنامه نیز مانند نمایشنامه قبلی من «دو یک به نفع بارسلونا» فضایی رئالیستی دارد که در مورد روابط انسان‌ ها است.
کارگردان نمایش «دو یک به نفع بارسلونا» افزود: انسان‌ هایی که در یک موقعیت قرار می‌گیرند و ما واکنش آن‌ها را در آن موقعیت می‌بینیم. موقعیتی که غیرعادی نیست و ممکن است برای خیلی از افراد به وقوع بپیوندد.
نویسنده تئاتر «منصور، حامد، بهروز؛ بدون پنیر» تصریح کرد: در این کار حس و حال روابط مردانه برای من اهمیت داشت. قصد داشتم این روابط را ترسیم کنم؛ روابطی که رد پای یک زن در آن دیده می‌شود.
غفوریان با اشاره به اینکه من با دقت در رفتار مردهای اطراف خودم که در گروه با آن‌ها کار می‌کنم و الهام گرفتن از واقعیت، جنس این روابط را درآوردم، بیان کرد: اینجا روابط صرفاً مردانه نیست، اتفاقات به‌ واسطه‌ی یک زنی است که درگذشته به شکلی با این افراد در ارتباط بوده و باعث می‌شود تا این اتفاقات رقم بخورد.
وی افزود: من احساس می‌کنم که تماشاگران از کار راضی شدند. گاهی می‌خندیدند و گاهی با دقت کار را دنبال می‌کردند که نشان می‌دهد آن‌ها با نمایش همراه بودند.
این هنرمند تئاتر خراسان رضوی در خصوص جشنواره تئاتر استانی گفت: من آرزو دارم که در جشنواره‌ها، کسی که لیاقت دارد به جایزه دست پیدا کند. امیدوارم داوری‌ها طوری باشد که این اتفاق رخ دهد.
لازم به ذکر است که تئاتر «منصور، حامد، بهروز؛ بدون پنیر» اجرای عموم خود را تمام کرده و خود را برای تک اجرای جشنواره آماده می کند.




نظرات کاربران