در حال بارگذاری ...

تئاترهای مشهد و استان ظرفیت های بسیاری برای حضور در عرصه های ملی را دارد

یاداشت سید جواد اشکذری، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی به مناسبت اجرای نمایش «میدان مقاومت» در تهران

نمایش «میدان مقاومت» تهران روی صحنه رفت و مورد استقبال قرار گرفت. به طور حتم استقبال بی نظیر تماشگران تهرانی و هنرمندان مطرح تئاتر مشهد و کشور از نمایش دوستان هنرمند همشهریم، افتخار دیگری برای تئاتر پر افتخار مشهد و خراسان رضوی به شمار می آید.
بدون شک حضور ملی آثار برجسته تئاتر استان خراسان رضوی یکی از اهداف با اهمیت مسئولان و برنامه ریزان تئاتر استان می باشد که در سال های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است و بیشتر به صورت خودجوش از سوی هنرمندان انجام گرفته است. آثار تئاتر مشهد و خراسان رضوی -به عنوان یکی از قطب های اصلی تئاتر کشور- دارای ظرفیت ها و قابلیت های بی شماری هست که می تواند به عنوان یک اثر ملی در تهران و بسیاری از شهرهای کشورمان روی صحنه رود.
متاسفانه در این سال ها مشکلات اقتصادی کمتر سبب شده آثار فاخر تئاتر استان ما در عرصه ملی به خصوص در کلان شهرها به روی صحنه بروند. من در این نوشتار از تمام نماینده های مردم مشهد و استان می خواهم که شرایط اجرای آثار خوب تئاتر مشهد که دست رنج یک سال زحمت هنرمندان این دیار هست را در سراسر کشور مهیا نمایند.
همچنین معتقدم حوزه هنری خراسان رضوی یکی از پایه های اصلی تئاتر در استان به شمار می آید که تلاش های بسیاری برای نشان دادن تئاتر مشهد و استان در عرصه های ملی داشته است که در این راستا به مدیران حوزه هنری استان به خصوص از دوست عزیزم امیر بشیری خسته نباشی می گویم و برایشان آرزوی بهترین ها را دارم.
در پایان از محمد جهانپا عزیز و هنرمندان خوب نمایش «میدان مقاومت» به خاطر حضورشان در عرصه ملی تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

 




نظرات کاربران