در حال بارگذاری ...

ندا محمدی: بازی در «تاریکی» غریزی نبود

بازیگر تئاتر تاریکی گفت: جذابیتی که در تئاتر تاریکی وجود دارد این است که بازی در این تئاتر غریزی نبود.
به گزارش تئاتر خراسان رضوی، ندا محمدی در گفت‌‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: تئاتر تاریکی دومین کاری است که با عبدالله برجسته انجام می‌دهم و با توجه به تکنیکی که در کار آقای برجسته وجود دارد، بازیگران نیز به صورت تکنیکی کار می‌کنند و این تجربه خوبی برای من بود.
این بازیگر تئاتر عنوان کرد: در این تئاتر، بازی واحدی بین بازیگران وجود دارد و این نیز نتیجه هدایت وکنترل آقای برجسته است.
وی با تاکید به این موضوع که مشهد جایگاه دوم تئاتر کشور را به خود اختصاص داده است عنوان کرد: جوایزی که در جشنواره فجر اهدا می‌شود بیشترشان از آن هنرمندان مشهدی است که این موضوع گواه جایگاه تئاتر مشهد است.
این بازیگر تئاترخاطرنشان کرد: مشهد هرساله در جشنواره فجر چهار و یا پنج نماینده دارد، در صورتی که شهر‌های دیگر این گونه نیستند.
محمدی خاطرنشان کرد: یک بازیگر حرفه‌ای همیشه به دنبال این است که بازیگر مقابلش چه کسی است، زیرا که کار بازیگر مقابل خیلی در روند اجرا تأثیر گذار است و بر این‌که کار چطور پیش برود و بازیگران دیگر نیز کارشان را چطور انجام دهند کاملا موثر محسوب می‌شود.
وی افزود: به همان اندازه که وقتی بازیگر مقابل کار خود را به درستی انجام می‌دهد نمایش نیز به خوبی پیش می‌رود، اگر بازیگری نتواند کار خود را به درستی انجام دهد کار نیز به خوبی پیش نمی‌رود.
محمدی در خصوص نقشی که در این تئاتر دارد عنوان کرد: نقشی که در این تئاتر به من محول شده است، سلطان بیگم زن نادر قلی پسر نادرشاه افشار است.
وی ادامه داد: این زن چون اشراف زاده و از سلطنت صفوی است دختری معمولی نیست بلکه دارای غرور خاصی است که به همین دلیل قصد کشتن شوهر خود را دارد.
این بازیگر تئاتر عنوان کرد: درباره این زن هیچ مطلبی در اینترنت و کتاب‌های دیگر نیز بیان نشده است و من بر اساس ذهنیت شخصی خودم از نقش و صحبت‌هایی که با عبدالله برجسته داشتم توانستم این نقش را بازی کنم.
محمدی عنوان کرد: در این تئاتر سعی داشتم که بتوانم ایستادگی و محکم بودن این زن را به نمایش بگذارم که فکر می‌کنم تا حدود زیادی موفق به انجام این کار شدم.




نظرات کاربران