در حال بارگذاری ...
توسط خانه تئاتر خراسان رضوی

مسابقات فوتسال جام «فرهنگ، هنر، رسانه» برگزار می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام «فرهنگ، هنر، رسانه» از برگزاری دومین دوره این رقابت‌‎ها در ماه رمضان سال جاری خبر داد.
به گزارش تئاتر خراسان رضوی به نقل از کمیته روابط‌عمومی این مسابقات؛ «مسعود حکم‌آبادی» اظهار داشت: خانه تئاتر خراسان رضوی در نظر دارد با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد، مدیریت تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد و انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی دومین دوره این مسابقات را برگزار نماید.
وی با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در مسابقه افزود: حضور موسسات، ارگان‌ها، نهادها، گروه‌های هنری و رسانه‌ای مرتبط با عنوان مسابقات بلامانع است.
وی ادامه داد: این مسابقات در زمین چمن مصنوعی برگزار خواهد شد و هر تیم متشکل از ۱۰بازیکن، یک مربی و یک سرپرست که ۹بازیکن بایستی مرتبط با تیم و یک بازیکن به عنوان آزاد قابل معرفی می‌باشد.
حکم‌آبادی با بیان اینکه این مسابقات در طول ماه مبارک رمضان، بعد از اذان مغرب برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به محدودیت تعداد تیم‌ها، تسریع در ثبت نام، اولویت محسوب خواهد شد.
وی با میزبانی از هنرمندان شهرستانى اشاره کرد و گفت: سال گذشته و در نخستین دوره این رویداد امکان حضور هنرمندان شهرستانی از خراسان رضوی میسر نبود، اما امسال حضور ایشان در این رویداد بلامانع است، اما کمیته برگزارى تعهدى درباره ارائه خدمات جهت اسکان و رفت و آمد آنها ندارد.
گفتنی است؛ شرکت‌کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر بایستی با شماره تلفن ۰۹۱۵۵۷۵۲۶۶ تماس بگیرند.

 




نظرات کاربران