در حال بارگذاری ...

جشنواره ملی تئاتر دانشگاهیان برگزیدگان خود را شناخت

نخستین جشنواره ملی تئاتر دانشگاهیان دانشگاه ازاد اسلامی برگزیدگان خود را شناخت.
به گزارش «تئاتر خراسان رضوی»؛ نخستین جشنواره ملی تئاتر دانشگاهیان دانشگاه ازاد اسلامی شب گذشته در آمفی تئاتر دانشگاه مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزیدگان خود را شناخت.
بنا بر این گزارش، در بخش کارگردانی، نفیسه مهری برای نمایش «بلور» از اراک، محسن میرزایی برای نمایش «فال‌اوت» از زرند و مصطفی نصیری و مسعود زرگران برای نمایش «اعترافاتی درباره زنان» از مشهد به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در بخش نویسندگی تقدیر ویژه هیئت داوران، جلیل امیری برای نمایش «دوبه‌دل» از کرمان، افق ایرجی برای نمایش «بلور» از اراک و زهرا خسروی برای نمایش «دوناکیشومات با طعم چای خانگی» از سنندج به‌ترتیب به تربه‌های برتر رسیدند.
در بخش بازیگری مرد از مجتبی مرادی برای نمایش«زیرزمین» از واحد تنکابن قدردانی شد و آرش رضایی برای نمایش «فال اوت» از زرند، پوریا رضایی برای نمایش «بلور» از اراک و امیرحسین رضازاده برای نمایش «۲۰۲۱ فراموش‌شدگان» از مشهد حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
در بخش بازیگری زن، از مرجان فریقی برای نمایش «دوناکیشومات با طعم چای خانگی» از سنندج قدردانی شد و فروغ رضازاده برای نمایش«تپه۸۸۸» از بوکان، سپیده کلالی برای نمایش «به اتفاق بانو» از مشهد و شیرین محمودی برای نمایش «اعترافاتی درباره زنان» از مشهد رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش طراحی لباس، ندا اعتمادی‌کیا، سارا اعتمادی‌کیا و مریم دژهام برای نمایش «آئیس» از آبادان مورد تقدیر قرار گرفتند و تندیس به مهسا غفوریان برای نمایش «به اتفاق بانو» از مشهد تعلق گرفت.
در بخش طراحی صحنه، صادق زارعی برای نمایش «چاقوی دم‌کرده صبح» از بندر دیر، لیلی یدا…زاده برای نمایش «آئیس» از آبادان و امین رضایی‌ارادانی برای نمایش «۲۰۲۱ فراموش‌شدگان» از مشهد رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در بخش طراحی گریم، سمیه ارقبائی برای نمایش‌های «طبیب اجباری» و «۲۰۲۱ فراموش‌شدگان» از مشهد و امید یوسفی برای نمایش «از دل گندمزاران» از اراک برگزیده شدند.
در بخش طراحی اعلان و دیوارکوب، مهدی اسدی برای نمایش «زیرزمین» از تنکابن و کورش خلیل‌پور برای نمایش «طبیب اجباری» از مشهد برگزیده شدند.
در بخش موسیقی نیز آرش نورایی برای نمایش «فال‌اوت» از زرند و نیز احسان نادرخانی برای نمایش «بلور» از اراک برگزیده شدند.
مهدی پاکدل، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور داوران بخش صحنه جشنواره ملی تئاتر دانشگاهیان بودند.




نظرات کاربران