در حال بارگذاری ...
دکتر شیخ الاسلامی:

آمادگی واحد مشهدجهت ایجاد رشته تئاتر

نخستین جشنواره ملی تئاتر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی  آغاز بکار کرد / حمایت از هنر از اهمیت ویژه ای برخوردار است
نخستین جشنواره  ملی تئاتر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آغاز بکار کرد ، تا ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد .
به گزارش تئاتر خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر عباس شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه این جشنواره در سالن همایش های واحدمشهد با بیان اینکه حمایت از هنر از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، افزود : بایستی در دانشگاه ها فضایی برای هنر ایجاد شود تا از هنر دانشجویی که هنر فاخری است و همگان  از آن لذت می برند ، حمایت شود.
وی از ایجاد پژوهشکده هنر در دانشگاه آزاد  اسلامی مشهد خبر داد وتاکید کرد : چنانچه هنر تئاتر با علم تلفیق شود، تاثیرگذاری بیشتری دارد.
رییس جشنواره  ملی تئاتر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی  با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره به صورت دائمی در واحد مشهد فعال است ، هدف از ساخت پژوهشکده را دعوت از بزرگان رشته تئاتر برای افزایش راهکارهایی جهت رفع مشکلات تئاتر و تلفیق این رشته با علم  عنوان کرد .
دکتر شیخ الاسلامی  از آمادگی واحد مشهد جهت ایجاد رشته تئاتر و سایر رشته های متفاوت هنری که در مشهد مظلوم واقع شده اند خبر داد و گفت : ساخت پژوهشکده تئاتر و اخذ مجوز برای رشته تئاتر در مشهد، دو سیاست واحد مشهد در حوزه فعالیت های هنری است.
وی با بیان اینکه  پژوهشکده تئاتر تنها منحصر به مشهد نیست ، از  تمامی هنرمندان این رشته خواست  ایده های خود را  به این جشنواره منتقل کنند

 




نظرات کاربران