در حال بارگذاری ...
...

پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان به هنرمندان تئاتر

پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان به هنرمندان تئاتر

در پی کسب موفقیت هنرمندان تئاتر خراسان رضوی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی این موفقیت را به جامعه تئاتر استان تبریک گفت.

متن پیام سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به شرح ذیل است:

جامعه تئاتر استان/ هنر منشاء الهی دارد و جنبشی است از سوی انسان تا بتواند درد هجران را کاهش دهد. انسان درد خدا دارد و عاشق کمال مطلق است و کار هنری انسان از ستایش فطری هنرمند در برابر حقیقت سرچشمه می گیرد و می کوشد کمال و جمال آن حقیقت را برابر درک خود متجلی کند. بر این اساس هنرمند به اندازه ای که عارف به جمال و کمال الهی است و قلبش لبریز از عشق او باشد هنرش ناب و الهی است. عرصه هنر تئاتر به دلیل تعامل زنده بازیگر و مخاطب امکان بیشتری برای حصول چنین هدف مقدسی دارد. بی تردید دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر استان پلکانی برای دستیابی به چنین هدفی بوده است که موفقیت هنرمندان تئاتر استان جناب آقای عبدالله برجسته در رشته طراحی صحنه- جناب آقای محمدرضا صولتی در رشته بازیگری و جناب آقای جواد اشکذری کاندیدای بخش نگارش نمایشنامه را به جامعه هنرمندان تئاتر استان تبریک عرض می نمایم.

یقینا حضور پنج گروه از استان خراسان در جشنواره بین المللی تئاتر فجر استان با حضور بیش از ۷۰ هنرمند و کاندیدا شدن هنرمندان خراسانی در چهار بخش جشنواره از سربلندی ها و افتخارات جامعه تئاتر استان است و مایه خیر برای عرصه تئاتر استان و کشور است.

در همین فرصت از مساعی و تلاش جناب آقای رضا حسینی دبیر جشنواره و جناب آقای کیوان صباغ دبیر اجرایی جشنواره و تعامل شایسته آنان با جامعه هنرمندان تئاتر استان قدردانی می نمایم. باشد که به همت هنرمندان عرصه تئاتر استان، سال آینده، رویش های جدیدی از درخت تئاتر استان داشته باشیم. توفیق روز افزون همه هنرمندان تئاتر استان را در پناه الطاف الهی و عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و توجهات خاص حضرت علی بن موسی الرضا علیهم السلام خواهانم.