در حال بارگذاری ...
...

هنرمند مشهدی در نمایش «یک خاطره، یک مونولوگ...»

هنرمند مشهدی در نمایش «یک خاطره، یک مونولوگ...»

بازیگر تئاتر مشهد در نمایش «یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش» در تماشاخانه استاد انتظامی به روی صحنه می رود.
به گزارش تئاتر خراسان رضوی، گروه تئاتر اگزیت همگام با جنبش جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان (VDAY 2016) نمایش «یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش» به کارگردانی مهرداد خامنه ای با همراهی بازیگر تئاتر مشهد سپیده موسوی به روی صحنه می برد.
نویسنده های این نمایش: ایوانسلر، هاروارد زین، مویسس کافمن، مالی دویل، ارین کرسیدا ویلسون، رابین مورگان، نیکلاس دی کریستف، شرمین عبید چنائی، کارول میشل کاپلان، بتی گیل تایسن و مترجم:  شیرین میرزانژاد است.
یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش مجموعه‌ای نوآورانه از مونولوگ های نوشته شده توسط نویسندگان شناخته شده در سرتاسر جهان است که توسط ایو انسلر و مالی دوئل گردآوری شده‌اند. این صداهای گوناگون در کنار هم برخاسته‌اند تا خشونت را در همه‌ی سطوح و اشکال آن رمزگشایی کرده و فاش کنند: ظلم، اهمال، سرکوب، تحقیر و دیگر اشکال خشونت جسمی، روحی و کلامی. این نویسندگان آثار خود را در اختیار کنش گران اجتماعی قرار داده‌اند تا هم صدا با هم، علیه خشونت در سراسر جهان به پا خیزند و در کنار هم صدای قربانیان بی صدای خشونت باشند. 
در این نمایش مهرداد خامنه ای کارگردان و بازیگران: غزاله کنعان، پناه، مریم صیادمقدم، لیلی شجاعی، حنانه جعفری نژاد، فرشته حسینی، سپیده موسوی، فاطمه سعدی، آزیتا کارخانه، محمدمصطفی ملک، محمد شفایی نقش آفرینی می کنند.
همکاران و روایت گران میهمان وی دی ۲۰۱۶ تهران: پیام محب، علی اسماعیلی، امیر حجتی، نیلوفر رحیمی خامنه، آرمین ساعی، مریم عظیمی هستند.
این نمایش از ۱۵ بهمن ماه تا ۲ اسفند ، ساعت ۱۹ در خانه موزه استاد انتظامی (قیطریه) به روی صحنه و کلیه عواید مالی این نمایش بصورت همت عالی به بنیاد امید مهر برای کمک به زنان و دختران آسیب دیده در تهران تعلق خواهد گرفت.
دیگر عوامل این گروه، دستیار کارگردان: شیرین میرزانژاد، بازی گردان: منصور میرزابابایی، طراح پوستر و بروشور: یوریک کریم مسیحی، عکاسان: رضا جاویدی، کارین کریم مسیحی. مدیر رسانه ای محمد جواد عبدی.