در حال بارگذاری ...
...

در فجر استانی خراسان رضوی

«صبح بخیر» به روی صحنه رفت

در فجر استانی خراسان رضوی

«صبح بخیر» به روی صحنه رفت

نمایش «صبح بخیر» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی -در جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی- ۲۶ دی ماه در مشهد روی صحنه رفت.
به گزارش تئاتر خراسان رضوی، نویسنده و کارگردان نویسنده و کارگردان تئاتر «صبح بخیر» گفت: این نمایش در قالب میهمان و فجر استانی در سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سه استان البرز، خراسان رضوی و تهران روی صحنه می‌رود.
همتی در رابطه با حضورش در جشنواره تئاتر فجر امسال اظهار داشت: به دعوت سعید اسدی، دبیر جشنواره نمایش «صبح بخیر» را آماده اجرا به صورت میهمان و در فجر استانی، روی صحنه می‌بروم. البته درخواست بنده برای اجرای این اثر توجه به اجرا عموم آن در سال ۹۵ بوده است.
وی تصریح کرد: «صبح بخیر» به زمان، مکان و افراد خاصی اشاره نمی‌کند و داستان در مورد سربازی است که بسیار به فرمانده خود ارادت دارد و هر کاری برای او انجام می‌دهد، در شب شب عملیات صدای آوازی فرمانده را آزار می‌دهد و سرباز مامور به خفه کردن آن صدا است و ادامه ماجرا که فکر می‌کنم برای مخاطبان جذاب باشد.
این هنرمند فعال تئاتر با اشاره به حضور نمایش در بخش فجر استانی اظهار داشت: اولین اجرای ما ۱۹ دی ماه در استان البرز بود، دومین اجرا ۲۶ دی ماه در خراسان رضوی و آخرین اجرای ما نیز در ایام برگزاری تئاتر فجر است که البته زمان و مکانش مشخص نیست.
نمایش «صبح بخیر» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی و با بازی شهرام مسعودی، کامبیز امینی، علی برجی، آذر سماواتی، آرمیتا نوری، بهار همتی و نگار همتی در سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در مشهد به روی صحنه رفت.