در حال بارگذاری ...
...

تنها نماینده ایران در جشنواره بین‌المللی «آبیش‌عالمی»

نمایش «الکترا» از مشهد روی صحنه قزاقستان می‌رود

تنها نماینده ایران در جشنواره بین‌المللی «آبیش‌عالمی»

نمایش «الکترا» از مشهد روی صحنه قزاقستان می‌رود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان رضوی، تئاتر «الکترا» با نویسندگی و کارگردانی «مصطفی نصیری» به عنوان تنها نماینده ایران ۸ مهرماه در سالن اصلی تئاتر بندر آکتائو روی صحنه خواهد رفت.

 این نمایش که پیش از در جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی موفق به کسب جوایز مختلف در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری مرد و زن شده بود،در دومین دوره و با استقبال کم‌نظیر مخاطبان؛ به اجراهای خود پایان دادوپس از 14شب اجرا از صحنه پردیس تئاتر مستقل خداحافظی کرد.

در «الکترا» جلال شهبازنژاد، تارخ اردشیری، ستاره فرسا، دنیا رحیمیان، بهار کلاهی و مسعود حکم‌آبادی ایفای نقش می‌کنند. پویا غازی مجری طرح این نمایش است و روح‌الله محجوب طراح صدا و افکت‌های صوتی «الکترا» است. نازنین سالاری‌فر دستیار کارگردان، کیمیا کوشکی طراح لباس، بهار کلاهی طراح گریم، الهام اکبری منشی صحنه و سروش حیدری طراح گرافیک این نمایش هستند.

گفتنی است؛ نمایش «الکترا» به تهیه کنندگی مسعود حکم آبادی پیش از این یک دوره اجرای موفق در مشهد داشت و دومین دوره اجرای آن تیر (3تا15 تیر) و مردادماه سال جاری در مشهد، به اتمام رسید و هفته آینده نیز در سومین دوره جشنواره آبیش‌عالمی قزاقستان روی صحنه خواهد رفت.