در حال بارگذاری ...
با کارگردانی بهار چرمچی

«کانتینر» در مشهد در حال اجراست

نمایش «کانتینر» به کارگردانی بهار چرمچی، از ۱۰ تا ۳۰ مهر، در مشهد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان رضوی، نمایش «کانتینر»، کاری از نسل نوین مرکز تئاتر کربن است که تا پایان مهر 1402 در پردیس تئاتر مستقل مشهد (تماشاخانه ارجمند) بر صحنه خواهد بود.

«کانتینر» به نویسندگی کلیر بیلی و کارگردانی بهار چرمچی، ماجرای افرادی را روایت می‌کند که در حال مهاجرت به انگلیس هستند.

در این اثر که به تهیه‌کنندگی پریسا طوسی تهیه و تولید شده است، سیدمحمد سادات، علی عبدالهی، سجاد علی‌آبادی، نازنین کلیدری، نیلوفر طبائی و نیلوفر میرنژاد به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

دستیارکارگردان: نیلوفرمیرنژاد/ منشی صحنه: غزاله نوذری/ مدیرصحنه: احمدپارسا/ مجری دکور: کیاربانی/ طراح نور: محمودکریمی/ دستیاران صحنه: عرفان احمدی و امیرحسین رحیمی/ طراح گریم: نگارحیدری/ طراح لباس: اطلس یکتا/ موسیقی: کسری باروت‌کوب/ تیزر: امیرایزانلو.




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران