در حال بارگذاری ...
با اعلام هیات انتخاب

آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی معرفی شدند

بنا بر نظر هیئت انتخاب سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی آثار پذیرفته شده در این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان رضوی، احمدرضا افشاری دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) درمورد آثار پذیرفته شده خبر داد.

هیئت بازبین سی و یکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی که متشکل از دکتر مهدی نصیری، فرشید تمری و احسان روحی بود پس از بررسی ۳۵ اثر دریافتی به دبیرخانه جشنواره ۱۴ اثر به شرح زیر معرفی شدند.

آثار راه یافته عبارت اند از:
نمایش «الکترا» به کارگردانی مصطفی نصیری از مشهد،

«عبدالله (قطعه...)» به کارگردانی فرید قادری و سپهر ملا حسینی از مشهد،

«درخشش صبحگاهی سیاره‌ی ناهید» به کارگردانی مسعود عقلی از مشهد

«ماخولوژی» به کارگردانی رضا بیغشی از سبزوار،

«خون مرگی» به کارگردانی مهدی جلینی از سبزوار،

«هملتک»  به کارگرانی مهدی احمدی از مشهد،

«ارمون» به کارگردانی امیر قربانی از تربت حیدریه،

«غریبستان» به کارگردان پوریا قصابی از قوچان،

«هیچکس رو محکم بغل نکن» به کارگردانی مسعود فرهادی از نیشابور،

«سوختگی درجه سه» به کارگردانی بهنام رنجبر از مشهد،

«تاریخ مردم کوچه بازار فرانسه در قرن هجده» به کارگردانی مرتضی ربیعی نسب از خوشاب،

«دون ژوان در مرز»  به کارگردانی آتنا شهیدی از مشهد،

«گره» به کارگردانی محسن مسعودی فر از نیشابور،

«مهمانسرا» به کارگردانی سجاد جعفریان از مشهد (مشروط)


بنا بر قوانین جشنواره، در صورتی که اثری از به هر دلیل  از حضور در جشنواره انصراف داده و یا موردِ تائید اعضای شورای نظارت قرار نگیرد، از فهرست حذف و به جای آن، با ترتیبِ اولویت، آثارِ جایگزین وارد جشنواره خواهند شد.

آخرین مهلت ارائه مجوز شورای نظارت پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه است.

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان هفته اول آذرماه توسط انجمن هنر‌های نمایشی استان و حمایت معاونت هنری و سینمایی ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

کارگردان جویندگان‌طلا:

داشتنِ زنجیره‌ای از نداشتن‌ها در مشهد
کارگردان جویندگان‌طلا:

داشتنِ زنجیره‌ای از نداشتن‌ها در مشهد

این نمایش در اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19 اتفاق می افتد، زمانی که تب طلا در آمریکا باب شده بود و اصطلاحا به آن «تب الماس» می گفتند که در واقع نمادِ حرص و طمع آدم‌ها بود، و همه سعی داشتند از هم سبقت بگیرند و به بهای این سبقت کارهای غیر اخلاقی هم انجام می‌دادند

|

نظرات کاربران