در حال بارگذاری ...
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی خبرداد:

مشهد مقدس میزبان اولین جشنواره کشوری تئاتر آنلاین

جشنواره کشوری تئاتر افراد دارای معلولیت در مرداد ماه سال جاری در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان رضوی، مشهد مقدس میزبان اولین جشنواره کشوری تئاتر آنلاین خواهد بود. معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در مورد زمان و چگونگی برگزاری جشنواره کشوری تئاتر افراددارای معلولیت آفتاب و زاگرس بیان کرد:جشنواره کشوری تئاتر افراد دارای معلولیت از تاریخ 13 الی 16 مرداد به صورت مجازی و اختتامیه جشنواره در تاریخ 16 مرداد ساعت 19 در محل تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

فیروزی افزود: هرکدام از استانهایی که در جشنواره شرکت به عمل می آورند می توانند یک نفر به عنوان کارشناس یا سرپرست معرفی نموده تا در محل بازبینی حاضر باشد. دبیر جشنواره تئاتر معلولین گفت: این جشنواره با موضوع آزاد در بخش های  کودک، خیابانی ، وصحنه ای، برگزار می شود.

کلیه مراحل داوری به صورت آنلاین پخش خواهد شد. لازم به ذکر است این جشنواره تئاتر  از سوی سازمان بهزیستی کشور توسط اداره کل بهزیستی خراسان رضوی،با همکاری شهرداری مشهد و معاونت هنری،سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران