در حال بارگذاری ...
رییس اداره هنرهای نمایشی خراسان رضوی خبر داد:

تعمیرات مجموعه تئاتر شهر مشهد به پایان رسید

محمد رضا باباخانی: پروژه تعمیرات مجموعه تئاتر شهر با صرف هزینه ۵۳ میلیونی به اتمام رسید که در شرایط اقتصادی اخیر اقدام ارزشمندی است.

به گزارش ایران تئاتر، رئیس اداره هنرهای نمایشی استان، اتمام تعمیرات مجموعه تئاتر شهر در شرایط اقتصادی اخیر اقدام ارزشمندی است.

محمد رضا باباخانی: پروژه تعمیرات مجموعه تئاتر شهر با صرف هزینه ۵۳ میلیونی  به اتمام رسید. 

رئیس اداره هنرهای نمایشی استان در گفتگو با تئاتری‌ها گفت: پس از احداث مجموعه تئاتر شهر در طی ۱۲سال با وجود نیاز مبرم به تعمیر و علیرغم وعده های فراوان  تا کنون اقدامی در این راستا انجام  نشده بود  و برای نخستین بار در مهر‌‌ماه سال جاری پروژه تعمیر مجموعه تئاتر شهر آغاز شد .
باباخانی افزود: نصب درب برای  دکور سالن اصلی ،رنگ آمیزی پشت صحنه سالن اصلی،تعویض سقف سِن و سالن انتظار بهار ،سایه بان ورودی و درب اضطراری سالن بهار،سیم کشی برق سالن اصلی از جمله اقداماتی است که در این‌پروژه انجام شد.

وی ادامه داد:با یاری خدا  پیگیری خواهیم کرد تا به زودی  بخش دیگری از تعمیرات مجموعه تئاتر شهر  را انجام دهیم.

باباخانی  اذعان داشت :از  دکتر مروارید مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد رضا محمدی معاون هنری و سینمایی، خانم میرنجاتی معاون توسعه مدیریت و منابع، مجموعه همکاران در دفتر طرحهای عمرانی به منظور همراهی در این پروژه  کمال قدردانی را دارم.




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران