در حال بارگذاری ...

جزئیات برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی منتشر شد

مشارکت و حضور پر رنگ شهرستان‌ها و حضور کارگردانان جوان به نسبت سال‌های گذشته در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی (رضوان)

«محمدرضا محمدی» دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی درباره آمار و ارقام این جشنواره توضیحاتی داد؛ تعداد آثار رسیده از شهر مشهد برای بازبینی ۵۴نمایش است که ۱۵حلقه فیلم به دبیرخانه رسیده و ۳۹نمایش نیز به صورت حضوری بازبینی خواهد شد.

از سایر شهرستان‌ها مثل سبزوار، خوشاب، نیشابور، کاشمر، تربت حیدریه، گناباد، تربت جام، خواف، سرخس، فریمان، قوچان، باخرز، طرقبه و شاندیز و چناران نیز مجموعاً ۳۳کار به دبیرخانه جشنواره رسیده که در نوبت بازبینی هستند.

بازبینی‌ها از ۲۲مهرماه از شهر مشهد آغاز خواهد شد و پس از اعلام نتایج، جشنواره از ۲۷ لغایت ۳۰آبان‌ماه در مشهد برگزار خواهد شد. تعدد مشارکت و حضور پر رنگ شهرستان‌ها و حضور کارگردانان جوان به نسبت سال‌های گذشته، از ویژگی‌های جشنواره امسال است که قطعاً به رونق آن اضافه خواهد کرد.




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران