در حال بارگذاری ...

نمایش «خداحافظ دختر بس» روی صحنه فرهنگسرای ترافیک

نمایش «خداحافظ دختر بسا» به نویسندگی و کارگردانی حمید قلعه ای نژاد از ۲۴ شهریور ماه ۹۸ ساعت ۲۰ در فرهنگسرای ترافیک به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، نمایش «خداحافظ دختر بسا» به نویسندگی و کارگردانی حمید قلعه ای نژاد از 24 شهریور ماه ۹۸ ساعت ۲۰ در فرهنگسرای ترافیک به روی صحنه می رود.

خلاصه نمایش آمده است که سه دختر که نام هر سه "دختر بس" است، در مکانی نامعلوم و نامشخص گرفتار می‌آیند و به نظر می‌رسد راه خلاص شدن آنها این است که با خود صادق باشند و سرگذشتشان را برای آینه ای که راهنمای آنها خواهد بود بازگویند.

در این نمایش خدیجه موسوی، ریحانه ولایتی، شهرزاد رمارم و افسانه رحمانی به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل این نمایش به شرح زیر است:

طراح گرافیک: احسان مهدوی، نور: پدرام انصاری، مدیر صحنه و مسئول موسیقی: امیر حسین قدوسی، دوخت لباس: فاطمه قمبری، ساخت تیزر: مجید ولایتی، روابط عمومی: ناعمه قلعه ای

کاری از گروه نمایش فرهنگسرای ترافیک

 

آدرس: آمفی تئاتر فرهنگسرای ترافیک (دانشجو ٢٩)تهیه بلیت سایت مشهد گیشه

 




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران