در حال بارگذاری ...

نمایش «بازجویی ها» در تماشاخانه بهار به روی صحنه می رود

نمایش «بازجویی ها» به نویسندگی و کارگردانی علی حاتمی نژاد از ۲۷ شهریور ماه ۹۸ ساعت ۱۹ در تماشاخانه بهار به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، نمایش «بازجویی ها» به نویسندگی و کارگردانی علی حاتمی نژاد از 27 شهریور ماه ۹۸ ساعت ۲۰ در تماشاخانه بهار به روی صحنه می رود.

در این نمایش علیرضا رواندل، محمد جهان پا، ندا محمدی، مسعود میرنیک زاد، فائزه علی ابادی، محبوبه راد، پریا هروی و شهریار برزگر به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل این نمایش به شرح زیر است:

دستیار کارگردان: جلال زنگنه، طراح صحنه و نور: علی حاتمی نژاد، طراح لباس: جواد شادکام، گروه کارگردانی: مرجان حسین زاده، مهدی علیزاده، سرپرست گروه: عبدالله برجسته، طراح گرافیک: جواد علیخوئیان، طراح گریم: رویا حشمتی، مجری طرح : فرامرز احمدی

 

آدرس : مشهد پارک ملت | مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع)/ تماشاخانه بهار

تهیه بلیت: سایت مشهد گیشه

 




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران