در حال بارگذاری ...

راه یابی یک نمایش از مشهد به هفدهمین دوره جشنواره بین ‎المللی هنرهای اجرایی ارمنستان

نمایش خاموشی دریا نوشته رضا گوران و به کارگردانی محمدرضا علوی به هفدهمین دوره جشنواره بین‎المللی هنرهای اجرایی ارمنستان راه یافت.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، نمایش خاموشی دریا نوشته رضا گوران و به کارگردانی محمدرضا علوی به هفدهمین دوره جشنواره بین‎المللی هنرهای اجرایی ارمنستان راه یافت.
در این نمایش علیرضا رواندل ،نوشین نوروز زاده و سید محمدرضا علوی به ایفای نقش می‌پردازند.

و سید رضا لاری(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، علی گنجی(دستیار برنامه ریز)، ایدا امامی(منشی صحنه)، دانیال مجتبوی(آهنگساز)، احمدرضا اخوند زاده (طراح پوستر و بروشور و دکور)، گروه هنری پونز (طراح لباس)، مهدی یاقوتی نیت(عکاس)، حسین جواد زاده(ساخت تیزر) و نوشین نوروز زاده(مدیر روابط بین الملل)  فعالیت می کنند.




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران