در حال بارگذاری ...
فصلِ هم دلی

انتخاباتِ هیئت‌مدیره‌ی انجمنِ هنرهای نمایشی شهرستان نیشابور برگزار شد

با حضور رییسِ اداره‌ی هنرهای نمایشی و رییسِ انجمنِ هنرهای نمایشی استان انتخاباتِ هیئت‌مدیره‌ی انجمنِ هنرهای نمایشی شهرستان نیشابور برگزار شد

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، روز دوشنبه، 28 امردادماه 1398 به دستور رییس انجمن هنرهای نمایشی‌ی استان، آرش خیرآبادی، و بنا به خواسته‌ی هیئت‌مدیره‌ی انجمنِ هنرهای نمایشی‌ی شهرستان نیشابور، انتخاباتِ انجمنِ این شهرستان زودتر از موعدِ مقرر برگزار شد.
از آن‌جا که انتخاباتِ پیشینِ انجمنِ این شهرستان دارای نکاتِ ابهامی بود، با بررسی‌های به عمل آمده توسطِ معاونتِ هنری و سینمایی‌ی استان، ریاستِ اداره‌ی هنرهای نمایشی و هیئت‌مدیره‌ی انجمنِ هنرهای نمایشی‌ی استان، مقرر شد تا با موافقتِ مسوولانِ اداره‌ی فرهنگ و ارشادِ اسلامی، اعضای هیئت‌مدیره‌ی انجمنِ شهرستان و نیز جمعی از هنرمندان و پیش‌کسوتان آن شهر و به دستورِ آرش خیرآبادی، انتخاباتِ هیئت‌مدیره‌ی انجمنِ هنرهای نمایشی‌ی شهرستان نیشابور، مجدد برگزار شود.
این انتخابات روز دوشنبه 28 امردادماه سال جاری و با حضور آقایان محمدرضا باباخانی رییس اداره‌ی هنرهای نمایشی‌ی استان، آرش خیرآبادی، رییسِ انجمنِ هنرهای نمایشی‌ی استان و نیز علی روحی به عنوانِ عضو هیئت‌مدیره‌ی انجمن استان، به هم‌راه رییسِ اداره‌ی فرهنگ و ارشادِ اسلامی‌ی شهرستان نیشابور، سرپرستِ انجمنِ نیشابور آقای مصطفی سیدانی و نیز سرپرستان و اعضای هسته‌ی مرکزی‌ی گروه‌های ثبت‌شده‌ی نمایشی‌ی شهرستان، در محل آمفی‌تآتر اداره‌ی فرهنگ و ارشادِ اسلامی‌ی نیشابور، برگزار شد.
بر اساسِ بیست و چهار رأی مأخوذه از بیست و پنج نفر واجدِ شرایطِ رأی‌دهی، نتیجه‌ی این انتخابات به شرح ذیل اعلام و موردِ موافقتِ همه‌ی مسوولان و سرپرستانِ گروه‌های نمایشی‌ی نیشابور، قرار گرفت:
1-  عضو هیئت‌مدیره: آقای محمد رضایی با 18 رأی.
2-  عضو هیئت‌مدیره: آقای علی جهان‌تیغ با 12 رأی.
3-  عضو هیئت‌مدیره: آقای علی‌رضا منفرد با 12 رأی.
4-  عضو علی‌البدل: آقای محسن مسعودی‌فر با 11 رأی.
5-  عضو علی‌البدل: آقای مصطفی سیدانی با 9 رأی.
6-  آقایان بنایی با 4 رأی، مهدی عمارلو با 2 رأی و جعفر خوش‌بیان نیز با 1 رأی، رتبه‌های دیگر انتخابات را به دست آوردند.
بلافاصله پس از رأی‌گیری، اعضای اصلی‌ی هیئت‌مدیره‌ی منتخبِ انجمنِ شهرستان جلسه‌ای برگزار کرده و آقای مصطفی سیدانی را به عنوانِ رییسِ انجمنِ هنرهای نمایشی‌ی این شهرستان به مدت دو سال، انتخاب و به انجمنِ استان معرفی کردند. در این جلسه آقای محمد رضایی نایب رییس و آقای مهدی عمارلو نیز به عنوان بازرسِ انجمن برگزیده شدند.
در حاشیه‌ی این انتخابات، هنرمندانِ تآتر نیشابور نشستی با آقایان باباخانی، خیرآبادی و بیات داشتند که در آن به بررسی‌ی مشکلاتِ مبتلابهِ تآتر این شهر و برخی شبهاتِ قانونی در حوزه‌ی فعالیت‌های شورای نظارت و ارزیابی‌ی متون شهرستان نیشابور پرداختند. آقای باباخانی در این نشست، به هنرمندانِ تآتر نیشابور وعده داد تا در کوتاه‌ترین زمانِ ممکن، مسایلِ مطرح شده را مرتفع سازد.
پس از این جلسه، آقایان باباخانی، خیرآبادی، بیات، روحی و چند تن از هنرمندانِ شهرستان نیشابور به بازدید از سالن‌های بلک‌باکس چکاوک، بابک و سالنِ آمفی‌تآتر وکیلی رفتند. در این بازدید، آقای باباخانی علاوه بر بررسی‌ی توانایی‌ها و استعدادهای خوبِ زیرساختی در این شهرستان، قولِ مساعدت در زمینه‌های مختلفِ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به هنرمندانِ نیشابوری داد.
خیرآبادی نیز وعده داد تا با ایجادِ بسترِ مناسب جهتِ اعزامِ گروه‌های نمایشی از مشهد به نیشابور، شرایطِ لازم را برای هنرمندانِ مشهد و دیگر شهرهای استان به وجود آورد تا آثارِ ایشان فرصتِ اجرا در سالن‌های نمایشی‌ی نیشابور را داشته باشند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران