در حال بارگذاری ...

برگزاری جشنواره تئاتر میثاق با حضور ۷ استان کشور در کاشمر

هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای میثاق با حضور گروه‌های نمایشی از ۷ استان کشور به میزبانی این شهرستان در ۳۱مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، جشنواره منطقه‌ای تئاتر میثاق با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و در راستای ترویج فرهنگ دینی با رویکرد ایثار و شهادت و بنیان خانواده برای هشتمین سال متوالی به میزبانی کاشمر برگزار می‌شود . این جشنواره امسال  با حضور ۹گروه نمایشی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان و سمنان در آخرین روز مردادماه آغاز به‌کار می‌کند. 

از مجموع ۸۵متن نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۶۴ اثر در مهلت زمانی اعلام شده فیلم نمایش را جهت بازبینی به دبیرخانه ارسال کردند و بر اساس آرای هیأت داوران ۹ نمایش از شهرستان‌های مشهد، قوچان، زاهدان، تربت حیدریه، یزد، مهدیشهر، بجنورد، کاشمر جهت اجرا در مرحله پایانی انتخاب شدند.  آئین پایانی این جشنواره با حضور مسؤولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر برگزار می‌شود.

نمایش های راه یافته به جشنواره علاوه بر اجرای عموم در شهر خود در ترشیز کهن شامل کاشمر-بردسکن و خلیل آباد نیز اجرا و مورد ارزیابی قرار می گیرند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران