در حال بارگذاری ...
عملکرد اداره هنرهای نمایشی خراسان رضوی در سال ۹۸

تولید ۱۸۵ نمایش در سه ماه نخست سال

عملکرد اداره هنرهای نمایشی استان در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۸ آمار تفکیک شده، تولید نمایش، تعداد تماشاچی در استان۹۸

به گزارش تئاتر خراسان رضوی،  رئیس اداره هنرهای نمایشی استان  تشریح عملکرد اداره هنرهای نمایشی استان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، ۱۸۵ نمایش در سطح استان خراسان رضوی تولید شده است و این نمایش ها طی ۱۵۰۵ اجرا به روی صحنه رفته است.

 محمد رضا باباخانی افزود: استقبال از نمایش های تولید شده بسیار چشمگیر بوده به طوریکه ۱۱۹۰۵۰ تماشاچی در سه ماهه نخست امسال به تماشای نمایش نشستند.

باباخانی در خصوص اقدامات انجام شده جهت تجهیز سالن اصلی تئاتر شهر گفت: ۲۲ پروژکتور به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال تهیه و در سالن اصلی تئاتر شهر نصب شد.

 




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران