در حال بارگذاری ...

دعوت از درام‌‎نویسان خراسانی برای حضور در جشنواره استانی ۹۸

انجمن هنرهای نمایشی استان در راستاى حمایت از تئاتر شهرستان‌ها در جشنواره تئاتر استانی ۹۸ از تمام درام نویسان دعوت به عمل آورد تا در این رویداد شرکت کنند.

آرش خیرآبادی، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی  از ایجاد بانک نمایشنامه از آثار جدید درام نویسان خراسان رضوی در جشنواره بیست و نهم استانی خبر داد.

بنا بر این گزارش؛ در این مطلب آمده است: «بدین وسیله انجمن هنرهای نمایشی از کلیه‌ی درام نویسان جوان خراسان دعوت می‌کند، جهت تامین متون نمایشی برای گروه‌های تآترشهرستانی آثاری را که علاقه مندند در جشنواره تئاتر استانی به اجرا در آید به دفتر این انجمن ارسال کرده است تا در اختیار گروه های تآتر متقاضی شهرستانی، قرار گیرد. بدیهی است این متون نباید پیش‌تر در هیچ جشنواره‌ای شرکت داشته و یا ترجمه و اقتباس و بازنویسی باشد.
انجمن در راستای حمایت از تئاتر شهرستان‌ها در ازای واگذاری رایگان متن‌های نمایشی به گروه‌های تئاتر، کوشش خواهد کرد برای نمایشنامه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر استانی فرصت اجرای عموم ایجاد کرده تا از این طریق بخشی از دست مزد هنرمندان صاحب قلم نیز تامین شود.
علاقمندان می‌توانند با ارسال سه نسخه‌ی پرینت شده ی متن و یک نسخه pdfبه دفتر انجمن هنرهای نمایشی، اثر خود را در بانک نمایشنامه‌ی خراسان رضوی ثبت نمایند.

گروه های متقاضی متن نیز می توانند با مراجعه به دفتر انجمن یا تماس تلفنی( ۵۲۷۶-۶۰۷-۰۵۱۳) متون واصله را در اختیار گیرند. انجمن این امکان را دارد که زمینه‌ هم‌‌کاری و هم‌یاری نویسنده و کارگردان را فراهم آورد.




نظرات کاربران