در حال بارگذاری ...
در حاشیه‌ی جشنواره‌ی اندیشه‌ی مطهر

مراسم ابلاغ و اهدای احکام رؤسای بیست و سه شهر از استان خراسان رضوی برگزار شد

با حضور آرش خیرآبادی و دیگر مسوولان تئآتر استان و در حاشیه‌ی جشنواره‌ی تئاتر اندیشه‌ی مطهر، احکام بیست و سه رییس انجمن هنرهای نمایشی در شهرستان‌های خراسان رضوی، توسط آرش خیرآبادی، رییس انجمن این استان، ابلاغ شد.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، احکام بیست و سه رییس انجمن هنرهای نمایشی در شهرستان‌های خراسان رضوی، توسط آرش خیرآبادی، رییس انجمن این استان، ابلاغ شد.
در حاشیه‌ی برگزاری‌ جشنواره‌ی اندیشه‌ی مطهر، نشستی با رؤسای تازه‌ی انجمن‌های نمایشی در شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی با حضور آرش خیرآبادی، رییس انجمن استان و علی روحی، عضو هیئت‌مدیره‌ی انجمن، محمد حسن‌زاده، رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ تربت‌حیدریه و پیشکسوت تئاتر استان و نیز محمدرضا باباخانی، رییس اداره‌ی هنرهای نمایشی‌ خراسان رضوی، در یکی از سالن‌های آمفی‌تئاتر فریمان برگزار و احکام مسوولیت ایشان، به رؤسای جدید انجمن هنرهای نمایشی ابلاغ و اهدا شد.
در این نشست که بخش نخست آن به بررسی‌ وضعیت تئاتر در استان و آسیب‌شناسی‌ معضلات و کم‌بودهای موجود در عرصه‌ی هنرهای نمایشی اختصاص یافت، اعضای جدید خانواده‌ی انجمن هنرهای نمایشی، به نماینده‌گی از هنرمندان شهرهای خویش، مطالبات و مشکلات مبتلا به حوزه‌ی خدمتشان را ابراز داشته و مسوولان ضمن پاسخ‌گویی، برنامه‌های آتی در زمینه‌های مختلف مطرح شده، ارایه کردند.
آرش خیرآبادی، علی روحی و محمد حسن‌زاده، به عنوان اعضای فعلی و پیشین انجمن هنرهای نمایشی‌ استان، احکام جدید رؤسای انجمن را به ایشان اهدا کرده و ضمن آرزوی موفقیت برای مسوولان جدید تئآتر شهرستان‌ها، بسته‌های حمایت فرهنگی‌ انجمن هنرهای نمایشی‌ استان را به نماینده‌گان شهرستان‌ها، اهدا کردند. این بسته‌های حمایتی شامل مجموعه‌ای از چندین عنوان نمایش‌نامه و کتاب‌هایی با موضوعات نمایشی و نیز مجلات و نشریات تئاتری بود که به منظور ارتقای سطح کیفی کتاب‌خانه‌های موجود در انجمن‌ها و نیز تأمین متن نمایشی با کیفیت مطلوب در سطحِ شهرهای مختلف استان توزیع شد.
آرش خیرآبادی، در پایان این نشست خبر از اجرایی شدن طرح بزرگ آموزش جامع تئاتر استان داد .




نظرات کاربران