در حال بارگذاری ...
در یکصد و سی همین نشست شنبه های خوانش

«پایین گذر سقاخانه» نمایشنامه‌خوانی می‌شود

احسان روحی دبیر نشست‌های تخصصی شنبه های خوانش هر هفته این برنامه را با نمایشهای مختلف و تولید توسط گروهای مختلف مدیریت کرده و پایان خوانش به نقد درست آن متن و کارگردانی میپردازد تا علاوه بر اجرا ، محیطی آموزشی و یادگیری برای علاقه مندان باشد.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، احسان روحی دبیر نشست‌های تخصصی شنبه های خوانش هر هفته این برنامه را با نمایش‌های مختلف و تولید توسط گروهای مختلف مدیریت کرده و پایان خوانش به نقد درست آن متن و کارگردانی می‌پردازد تا علاوه بر اجرا ، محیطی آموزشی و یادگیری برای علاقه‌مندان باشد.

این شنبه  21 اردیبهشت 98 ساعت 16 خوانش نمایش «پایین گذر سقاخانه» به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی مجتبی زادفر در سالن عروسکی مجتمع تئاتر شهر واقع در پارک ملت اجرا می‌شود.

 در این برنامه حمید جندقی ، امیر احسان امیر پور، تکتم اخجوانی ، احمد افشان ، امیر حسین استاد ،امیر حسین عامل ، دانیال راستین ، احمد منتظری ، فرامرز بیارجمندی ، علیرضا بردبار  نقش‌خوان هستند.

دیگر عوامل این  نمایش عبارتند از: هدیه دهقانیان اکت خوان،کوهیار عظیمی موسیقی، جواد فلاحی و حسین ابراهیمی ساخت تیزر،  سید حمید رضوی و علیرضا بردبار طراح پوستر.




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران