در حال بارگذاری ...

نمایش « زنبور» روایت زندگی کبوتربازان در جامعه است

نویسنده و کارگردان نمایش «زنبور» گفت: این اثر که از ۱۷ خرداد در مشهد اجرا می‌شود، روایت زندگی کبوتربازان در جامعه است.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، بهزاد آقاجانی امروز در گفت وگو با  فارس در مشهد گفت: نمایش زنبور که از ۱۷ خرداد در مشهد اجرا می‌شود، روایتی کمدی از زندگی کبوتربازان در جامعه است.
وی به مهم‌ترین دغدغه‌های خود در این نمایش کمدی، عاشقانه اشاره کرد و گفت: زمانی جزو عوامل تولید مستندی در خصوص کبوتربازی و مردمانی که بر پشت‌بام  با پرنده‌ها سر و کار دارند، بودم و مجذوب شیوه زندگی این آدم‌ها، تفاوت منش و حال و هوای آنها با مردم عادی شدم، این موضوع سبب شد تا چهره‌ای از زندگی کبوتر بازان را در صحنه تئاتر به نمایش بگذارم.
نویسنده و کارگردان نمایش «زنبور» با ابراز شکایت نسبت به نادیده گرفته شدن بیان کوچه بازاری این اقشار از جامعه در ادبیات کشور، بیان کرد: در برخی از کشورها از زبان‌ها و گویش عامیانه به دلیل قابلیت‌های بسیاری که دارد، استقبال می‌شود و آدم‌های دراماتیکی در فضای این نوع گفتار زندگی می‌کنند که دلیل جذابیت بیشتر آن می‌شود.
آقاجانی از تم عاشقانه این تئاتر کمدی خبر داد، و افزود: تلاش کردم، این عاشقانه با شکل خاص و ناشناخته این قشر از جامعه بر صحنه، نمایش داده شود، چراکه عاشقانه‌ای که منحصر به نگاه از پشت بام به شهر و آدم هایی که سرشان به آسمان بند است.
 این نمایش از ۱۷ خرداد ماه امسال در پردیس تئاتر مستقل واقع در بلوار وکیل آباد هر شب ساعت ۲۱:۳۰ اجرا می‌شود.
 




نظرات کاربران