در حال بارگذاری ...
از سوی داوود کیانیان و در نامه‌هایی جداگانه

بنیاد نمایش کودک از هنرمندان مؤثر در تئاتر کودک و نوجوان تقدیر کرد

از سوی داوود کیانیان و در نامه‌هایی جداگانه بنیاد نمایش کودک از هنرمندان مؤثر در تئاتر کودک و نوجوان تقدیر کرد.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، بنیاد نمایش کودک در دو نامه جداگانه به امضای داوود کیانیان از شهرام کرمی، مریم کاظمی، رحمت امینی و شبنم قلی خانی به دلیل فعالیت‌های مؤثر در عرصه تئاتر کودک و نوجوان تقدیر کرد.
به گزارش ایران تئاتر در نامه بنیاد نمایش کودک در خصوص دبیری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آمده است:
به نام خداوند دوستدار کودکان
بنیاد نمایش کودک لازم می‌داند به این وسیله از کوشش‌های دلسوزانه هنرمند ارجمند آقای شهرام کرمی در زمان عهده‌دار بودن چندین دوره دبیری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به سهم خود قدردانی نماید.
همچنین این بنیاد برای حضور هنرمند گرامی سرکار خانم مریم کاظمی در سمت دبیری بیست ‌و چهارمین دوره‌ی این جشنواره آرزوی توفیق دارد و برای ایشان در جهت پیش ‌برد تئاتر کودکان و نوجوانان این کشور که قدمتی صدساله دارد آرزوی موفقیت می‌نماید.
در نامه دیگری که از سوی بنیاد نمایش کودک منتشرشده در خصوص فعالیت‌های جشنواره چرخ‌وفلک آمده است:
جناب آقای دکتر رحمت امینی
ریاست محترم موسسه تماشاگان
سلام.
بنیاد نمایش کودک برای فعالیت‌های پیش روی آن موسسه درزمینهٔ ی نمایش کودکان و نوجوانان، به‌ویژه «جشنواره‌ی چرخ‌وفلک» به دبیری خانم شبنم قلی خانی آرزوی توفیق دارد.
ما با توجه به شناخت جنابعالی درزمینهٔ ی تئاتر کاربردی، یقین داریم که جشنواره‌ی خردسالان، مطابق روش‌های علمی و روحیات خردسالان برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد. ضوابطی که متأسفانه شماری از آموزشگاه‌ها به دلیل منافع مالی و شخصی در نظر نمی‌گیرند.
بنیاد نمایش کودک این حرکت ارزشمند را گامی به‌پیش در راستای تئاتر کودکان و نوجوانان ارزیابی می‌کند و پیشاپیش برای آن آرزوی موفقیت دارد.




نظرات کاربران