در حال بارگذاری ...

دور جدید اجراهای «دو یک به نفع بارسلونا» در مشهد آغاز شد

نمایش «دو یک به نفع بارسلونا» به نویسنده و کارگردانی مهسا غفوریان پس از اجرهای موفق در فروردین و اردیبهشت ۹۶ پس از یک هفته دوباره روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، «دو یک به نفع بارسلونا» پر فروش ترین و پر مخاطب ترین نمایش بلک باکسی در تاریخ تئاتر استان خراسان رضوی و راه یافته به سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.

این نمایش در سالن شمایل از دوشنبه ۰۷ فروردین روی صحنه رفت و برای اولین بار در خراسان رضوی پیش از اجراها فروش اینترنتی نمایش تکمیل می شد.

مهدی ضیاءچمنی، سپیده کلالی، حسام بیرقدار، حمیدرضا حافظ شجری و مهسا غفوریان در این نمایش نقش آفرینی می کنند.

«دو یک به نفع بارسلونا» با سبک کمدی اجتماعی ساعت ۱۹:۴۵ با بهای بلیت ۱۵,۰۰۰ تومان که تماشاگران با تخفیف از سایت مشهدگیشه می توانند از امروز خرید اینترنتی داشته باشند.

مهسا غفوریان نویسنده و کارگردان این نمایش تاکنون با نمایش های ترنج، دو یک به نفع بارسلونا ، نمایشگاه لودلو ، اقیانوس آرام ، تب سرد روی پیشانی داغ و اکسیژن در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشته است.

رکوردار طولانی ترین تعداد اجرای عمومی به مدت ۲ ماه در خراسان رضوی و همچین اجرا شده در مشهد و زاهدان ، لرستان (خرم آباد – بروجرد – الیگودرز) و تهران. نمایش برگزیده در اردیبهشت تئاتر خراسان رضوی در سال ۱۳۹۳،جایزه بازیگری نوجوان حمید رضا حافظ شجری در سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برنده ۱۶ جایزه از جشنواره های مختلف در بخش های بازیگری مرد و زن ، طراحی صحنه و نویسندگی و کارگردانی از افتخارات این نمایش است.

محل اجرای نمایش بلوار سناباد، بین سناباد ۴۵ و ۴۷ و دیگر عوامل این گروه عبارتند از: دستیاران کارگردان: مهیار غازی _ علی احمدی _ مهدی سجادیان، طراح صحنه ، لباس ، پوستر و بروشور: مهسا غفوریان، طراح گریم: مهشید غفوریان، طراح نور: مصطفی محمدزاده، انتخاب موسیقی و افکت: مهدی ضیاءچمنی، مدیر صحنه: صبا وحدتی _ حاتمه شکوهی زاده، منشی صحنه: فاطمه عیدی زاده، ساخت و اجرای دکور: صالح کامرانی، عکاس و امور رسانه: ارغوان وحدتی، ساخت فیلم تئاتر: سعید ملتجی، روابط عمومی: محمدجواد عبدی




نظرات کاربران