در حال بارگذاری ...
در ایام نوروز 96؛

«دو یک به نفع بارسلونا» برای دومین بار روی صحنه می رود

نمایش «دو یک به نفع بارسلونا» به نویسنده و کارگردانی مهسا غفوریان به در خواست تماشاگران برای دومین بار در ایام نوروز ۹۶ روی صحنه می رود.

به گزارش «تئاتر خراسان رضوی»، «دو یک به نفع بارسلونا» پر فروش ترین و پر مخاطب ترین نمایشی است که در سالن های بلک باکس به اجرا در آمده است این نمایش راه یافته به سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.
این نمایش در سالن شمایل از دوشنبه ۰۷ فروردین تا شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ با نقش آفرینی مهدی ضیاءچمنی، سپیده کلالی، حسام بیرقدار، حمیدرضا حافظ شجری و مهسا غفوریان روی صحنه خواهد رفت.
«دو یک به نفع بارسلونا» با سبک کمدی اجتماعی ساعت ۱۹:۰۰ با بهای بلیت ۱۵,۰۰۰ تومان که تماشاگران با تخفیف از سایت مشهدگیشه می توانند از امروز خرید اینترنتی داشته باشند.
مهسا غفوریان نویسنده و کارگردان این نمایش تاکنون با نمایش های ترنج، دو یک به نفع بارسلونا ، نمایشگاه لودلو ، اقیانوس آرام ، تب سرد روی پیشانی داغ و اکسیژن در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشته است.
محل اجرای نمایش بلوار سناباد، بین سناباد ۴۵ و ۴۷ و دیگر عوامل این گروه عبارتند از: دستیاران کارگردان: مهیار غازی _ علی احمدی _ مهدی سجادیان، طراح صحنه ، لباس ، پوستر و بروشور: مهسا غفوریان، طراح گریم: مهشید غفوریان، طراح نور: مصطفی محمدزاده، انتخاب موسیقی و افکت: مهدی ضیاءچمنی، مدیر صحنه: صبا وحدتی _ حاتمه شکوهی زاده، منشی صحنه: فاطمه عیدی زاده
ساخت و اجرای دکور: صالح کامرانی، عکاس و امور رسانه: ارغوان وحدتی، ساخت فیلم تئاتر: سعید ملتجی، روابط عمومی: محمدجواد عبدی




نظرات کاربران