در حال بارگذاری ...
مدیرکل هنرهای نمایشی کشور:

انسان‌های بزرگ با عزت زندگی می‌کنند و با عزت می‌میرند

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تشییع استاد سید رضا کمال علوی پیشکسوت برجسته تئاتر مشهد در مقابل تئاترشهر مشهد ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم عنوان کرد: انسان‌های بزرگ با عزت زندگی می‌کنند و با عزت می‌میرند.

به گزارش «تئاتر خراسان رضوی»؛ مهدی شفیعی ادامه داد: از هر کس راجع به او می‌پرسم از قناعت و مناعت طبع و شخصیت دوست‌داشتنی او می‌گوید. نباید از مرگ عزیزان ناراحت باشیم چرا که شخصیت هایی مثل او که افرادی باعزت هستند رفتنشان برای ما و جامعه هنری خسران است و من این خسران را به همه هنرمندان تسلیت می‌گویم.


وی همچنین از حضور معاونت قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد، حجت‌السلام و المسلمین محمدرضا حشمتی، که در مراسم تشییع شرکت کرد قدردانی به عمل آورد.

 

مراسم تشییع استاد سید رضا کمال علوی پیشکسوت برجسته تئاتر مشهد با حضور گسترده اقشار مختلف و هنرمندان تئاتر در مقابل مجموعه تئاتر شهر مشهد برگزار شد.


پیکر زنده یا کمال علوی امروز بر دوش دوستان هنرمندش بر روی صحنه سالن اصلی تئاترشهر مشهد رفت و آخرین وداع خود را با تئاترشهرش انجام داد.


پس از وداع با سید رضا کمال علوی، هنرمند پیشکسوت تئاتر خراسان رضوی، پیکر وی برای تدفین به قطعه هنرمندان بهشت رضا (ع) منتقل شد.


سید رضا کمال علوی که در چند سال اخیر از بیماری قلبی رنج می‌برد، سرانجام در ۵۹ سالگی درگذشت. وی دارای مدرک کارشناس هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای دراماتیک و همچنین دارای مدرک درجه ۳ هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.




نظرات کاربران