در حال بارگذاری ...
سعید تشکری از انتشار مجموعه نمایشنامه جدیدش خبر داد:

«من سقراط مجروح را دوست دارم» به زودی منتشر می شود

سعید تشکری از تالیف و در دست انتشار بودن دو اثر جدید از خود با عنوان «غسق» و «من سقراط مجروح را دوست دارم» خبر داد.

به گزارش «تئاتر خراسان رضوی»؛ این نویسنده و نمایشنامه‌نویس معاصر درباره مجموعه نمایشنامه خود گفت: «من سقراط مجروح را دوست دارم» مجموعه‌ای است از ۶ نمایشنامه از من که با عناوین من و تو و…، آینه آورده‌ام ای روشنی!، زندگی جای دیگری است، رؤیای سالینجر، من سقراط مجروح را دوست دارم به همراه مقاله‌‌ای از من با عنوان اقتباس اندیشه که از سوی انتشارات کتاب نیستان در دست انتشار است.
وی ادامه داد: غَسَق ادامه منطقی همان حال و هوای رمان اسپرت و البته با نشانی‌های روزمحور، چون هندوی شیدا به جهت معاصرسازی یک مفهوم آسمانی است.
تشکری افزود: در این رمان گروهی روشنفکر قرار است مشکلی را حل کنند. حادترین زمان ممکن در اختیار آنهاست. هفت شب وقت دارند و شب آخر، زمان به پایان می‌رسد و این‌ها باید دوست خود را نجات دهند.
این نویسنده مشهدی ادبیات کشور خاطرنشان کرد: این رمان اصلا ساحت معمایی و کاراگاهی ندارد و مساله زمان و فرصت در هستی را مطرح می‌کند که گوشه‌چشمی به زندگی یک هنرمند ایمانی دارد و رابطه‌ی شگفت او با مادرش و نقش محبت مادر بودن را مطرح می‌کند.
به گفته نویسنده: در «هندوی شیدا» جایگاه پدر و تربیت پسر مورد بحث بود و اینجا یک رمان مادرانه است و مطالعه این رابطه را سعی می‌کنم زنده کنم.

 




نظرات کاربران