در حال بارگذاری ...

جشنواره نمایشنامه خوانی همزمان با ماه رمضان برگزار می‌شود

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: جشنواره نمایشنامه خوانی خراسان رضوی همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
به گزارش تئاتر خراسان رضوی، کیوان صباغ در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره ویژه برنامه‌های انجمن هنرهای نمایشی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: جشنواره نمایشنامه‌خوانی توسط اداره فرهنگ و ارشاد مشهد و با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی افزود: فراخوان جشنواره و جزئیات آن در روزهای آینده توسط شورای سیاستگذاری اداره فرهنگ و ارشاد مشهد مشخص می‌شود و همچون سال‌های گذشته در طی برگزاری جشنواره هرشب برنامه خوانش نمایشنامه‌های منتخب را خواهیم داشت که در شب عید فطر از گروه برگزیده تقدیر به عمل‌ می‌آید.
صباغ با اشاره به ضرورت شکوفایی استعدادهای هنری جدید خاطرنشان کرد: جشنواره نمایشنامه‌خوانی در سطح استانی برگزار می‌شود و بر حضور گروه‌های جوان و نوپا برای کشف استعدادهای جدید تاکید داریم.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان‌رضوی درباره انتخابات هیئت رئیسه انجمن نمایش استان گفت: اعضای هسته مرکزی گروه‌های ثبت شده می‌توانند برای انتخابات نامزد شوند که مراحل ثبت نام و تائید کاندیداها در روزهای آینده انجام ‌می‌شود و انتخابات تا قبل از ماه رمضان برگزار می‌شود
صباغ خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات در اوایل ماه رمضان اعلام می‌شود و برگزاری جشنواره نمایشنامه‌خوانی نخستین حرکت هیئت رئیسه جدید انجمن‌های هنرهای نمایشی خواهد بود.
وی درباره برگزاری بیست‌ و ششمین جشنواره استانی تئاتر تصریح کرد: مهلت ثبت نام در جشنواره استانی تئاتر به پایان رسید که ۵۰ گروه نمایشی ثبت کرده‌اند و پس از بازبینی‌ها، بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر در اواخر شهریورماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران