در حال بارگذاری ...

پیشنهادهای متعددی برای اجرای «بینوایان» داریم

تهیه‌کننده تئاتر بینوایان با اشاره به ضرر مالی اجرای بینوایان در مشهد گفت: پیشنهادهای متعددی برای اجرای تئاتر بینوایان در داخل و خارج از کشور داریم.

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، مسعود حکم‌ آبادی در گفت‌وگو با تسنیم مشهد درباره استقبال مردم از تئاتر بینوایان در مشهد، اظهار داشت: به نسبت دیگر تئاترهایی که در مشهد اجرا شده، استقبال خوبی از این نمایش شکل گرفت؛ به‌طوری که در ۱۷ اجرا بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر آن را تماشا کردند.

او افزود: با وجود اینکه ۶۵‌میلیون‌ تومان ضرر داشتیم اما با ۸۵ میلیون فروش، بینوایان به عنوان پرفروش‌ترین تئاتر تاریخ خراسان‌رضوی مطرح است چراکه ما تنها ۱۷ اجرا داشتیم اما تئاترهای پرفروشی مانند حسن کچل و علی مردان‌خان ۳ ماه اجرا داشتند به همین دلیل میزان فروش‌شان به مراتب بیشتر از بینوایان بوده است.
تهیه‌کننده تئاتر بینوایان تصریح کرد: درست است که ضرر مالی داشته‌ایم اما از این حیث که بینوایان کاری بزرگ در تاریخ تئاتر مشهد است و برای مشهد ساخته شده این ضرر را متحمل شدیم تا کاری فاخر برای مشهد انجام دهیم.
حکم‌آبادی عنوان کرد: برای اجرای بینوایان از شهرهای تهران، رشت، گرگان، کرمان پیشنهاد داشتیم اما به دلیل اینکه نسبت به فضای بعضی شهرها شناخت نداریم به‌همین دلیل نمی‌خواهیم ضرر کنیم. ضمن اینکه از دو کشور نیز پیشنهاد اجرا داریم اما هنوز تصمیمی برای اجرا در خارج از مشهد و کشور نداریم.
او بیان کرد: از تئاترهایی که جشنواره تئاتر فجر تولید شدند، چند پیشنهاد برای اجرا در مشهد داریم، این تئاترها در جشنواره فجر جایگاه خوبی کسب کرده‌اند اما فعلاً عجله‌ای برای اجرای تئاتر جدید نداریم.




نظرات کاربران