در حال بارگذاری ...

تئاتر در ایران کالایی لوکس محسوب می‌شود

بازیگر سینما و تلویزیون با ابراز خرسندی از تلاش هنرمندان مشهد برای قرار گرفتن تئاتر در سبد فرهنگی مردم گفت: متأسفانه همچنان تئاتر به عنوان کالایی لوکس میان مردم محسوب می‌شود که تعداد تماشاگران آن اندک هستند.
به گزارش تئاتر خراسان رضوی، آزاده صمدی، امروز در نشست خبری نمایش «بینوایان» در سالن اجتماعات هتل پردیسان اظهار کرد: متأسفانه میزان مخاطب تئاتر از سینما در کشور ما کمتر است چراکه از نظر بیشتر مردم، تئاتر کالایی لوکس محسوب می‌شود.
وی که در این نمایش در دو نقش متفاوت بازی می‌کند، ادامه داد: با توجه به حضور تعدادی از بازیگران تهران در تیم هنرمندان مشهدی این نمایش، به نظر می‌رسد این اثر تعاملی میان هنرمندان این دو شهر است.
صمدی با ابراز خرسندی از اینکه هنرمندان مشهد تلاش می‌کنند تئاتر را در سبد فرهنگی خانواده‌ها قرار دهند تأکید کرد: پرهزینه بودن این نمایش به علت دستمزدهای بازیگران آن نیست، چراکه ما بازیگران در تئاترهای بسیاری بازی داشتیم و با دستمزد خود و میزان اندازه حداکثری‌اش آشنا هستیم اما موضوعاتی از جمله هزینه هواپیما، هتل و سایر هزینه‌های جانبی سبب شده تا این نمایش به عنوان پرهزینه‌ترین تئاتر خراسان رضوی اعلام شود.
وی اضافه کرد: شاید عوامل این گروه با استفاده از بازیگران تهران قصد داشتند تا تعداد تماشاگران بیشتری را جذب کنند اما هدف بازیگران تهرانی با حضور در این نمایش تنگ کردن جای هنرمندان مشهدی نیست.
گفتنی است، نمایش «بینوایان» از ۲۹ بهمن تا ۱۰ اسفند شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ و پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۷ و ۱۹ در سالن اصلی تئاترشهر واقع در بوستان ملت، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) اجرا می‌شود. بلیت این نمایش در گیشه ۵۰ هزار تومان است، یادآور شد: علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی این نمایش می‌توانند با ۳۵ هزار تومان از سایت مشهدگیشه به تماشای نمایش «بینوایان» بنشینند.

 




نظرات کاربران