در حال بارگذاری ...

خوانش «سقوط آزاد» در جشنواره استانی تئاتر فجر

نمایشنامه «سقوط آزاد» کار بهزاد آقا جانی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر در مشهد خوانده می شود.
به گزارش تئاتر خراسان رضوی، عباس کرخی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام این خبر اظهار کرد: هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تئاتر نیشابور تاکنون با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی این دیار توانسته اند آثار در خورشان و فاخری را تولید و عرضه نمایندکه درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد که هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و تاتر«سقوط آزاد» نیز توانست به عنوان نمایش منتخب از نیشابور راهی دومین جشنواره تئاتر استانی فجر شود.
وی گفت: تئاتر «سقوط آزاد» به نویسندگی ، طراحی و کارگردانی بهزاد آقا جانی است و هنرمندان نام آشنای تاتر نیشابورسید جواد حسینی، سید مجتبی حسینی، سحر زعفرانیه، آرزو نصیری نسب، سحر دولت آبادی و سمیه شاد درآن به ایفای نقش پرداخته اند و رضا صادقی درامرموسیقی ، فرح گندمکار گریم و حمید عمارلودر ساخت دکور به عنوان عوامل با این کار همکاری دارند .
کرخی به داستان این تاتر اشاره کرد وافزود: تاترسقوط آزاد داستان خانواده ای است که برای مخفی نگه داشتن قتلی که دخترشان مرتکب شده مجبورند با تمام کسانی که از ماجرا مطلع اند معامله کنند تا آن ها نیز ماجرای قتل را فاش نکنند .
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در خصوص کارگردان این نمایش خاطر نشان کرد: بهزاد آقا جانی دارای کارشناسی کارگردانی تاتر از دانشگاه هنر ومعماری شیراز می باشد و تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تاکنون نمایش های مختلفی ازجمله : کسی اینجانیست ، لاس وگاس ، نور به آرامی می رود به روی صحنه برده است.
وی یادآورشد: خوانش نمایشنامه «سقوط آزاد» به نویسندگی ، طراحی و کارگردانی بهزاد آقا جانی شنبه ۲۶ دی ۹۴ در مجتمع فرهنگی وهنری امام رضا (ع) واقع در بوستان ملت مشهد در تالار عروسکی مجموعه تاتر شهر مشهد ساعت ۱۶ بعدازظهر در دومین جشنواره تاتر فجر خراسان رضوی خوانش می شود.
کرخی تصریح کرد:تئاتر «سقوط آزاد» همچنین از ۲۷ دی الی ۵ بهمن ۹۴ ازساعت ۳۰/۱۷ بعد ازظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم مردم فرهنگ دوست نیشابوری به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران