در حال بارگذاری ...

حمایت از اقتصادِ گروه‌های ثبت‌شده‌ی نمایشی

انجمن هنرها ی نمایشی خراسان رضوی، در راستای حمایت از گروه‌های نمایشی در استان، از کلیه‌ی هنرمندانی که در سال ۱۳۹۶ و شش ماهه‌ی نخستِ سالِ ۱۳۹۷ اجرای عمومی تآتر داشته‌اند، دعوت به عمل می‌آورد مدارکِ ذیل را حداکثر تا ۵ اسفند‌ماه سالِ جاری به دفتر انجمن ارسال فرمایند

به گزارش تئاتر خراسان رضوی، این انجمن در راستای حمایت از گروه‌های نمایشی در استان، از کلیه‌ی هنرمندانی که در سال 1396 و شش ماهه‌ی نخستِ سالِ 1397 اجرای عمومی تآتر داشته‌اند، دعوت به عمل می‌آورد مدارکِ ذیل را حداکثر تا 5 اسفند‌ماه سالِ جاری به دفتر انجمن ارسال فرمایند تا نسبت به تعیین بودجه‌ای که به منظور حمایت از اقتصادِ گروه‌های ثبت‌شده‌ی نمایشی اختصاص یافته، اقدام شود.
از آن‌جا که این کمک‌هزینه‌ها تنها جهت اجراهای سال ۱۳۹۶ در نظر گرفته شده، انجمن در صورت امکان به اجراهای سال جاری کمک‌هزینه پرداخت خواهد کرد در غیر این صورت، اجراهای سال ۹۶ در اولویت پرداخت است.
مدارک لازم:
1-  نامِ گروهِ ثبت‌شده
2-  نام و نامِ خانواده‌گی‌ی کارگردان هم‌راه با شماره‌ی کارتِ ملی
3-  مشخصاتِ کاملِ عواملِ نمایش
4-  پوستر و بروشور
5-  نامِ تماشاخانه و تعدادِ اجرا از تاریخ آغاز تا پایانِ اجرا
6-  برگه‌ی تأییدیه‌ی اجرا از سوی اداره‌ی فرهنگ و ارشادِ اسلامی

لازم به ذکر است اجراهایی که پیش‌تر از کمک‌های مالی‌ی انجمن در سال 1396 استفاده کرده و یا مدارکِ خود را تا تاریخِ اعلام شده به دفتر انجمن ارسال نفرمایند، مشمولِ این پرداخت نمی‌شوند. ضمنا مسئولیت اطلاع رسانی به هنرمندان گروه های ثبت شده، بر عهده سرپرستان گروه های نمایشی می باشد.




نظرات کاربران