در حال بارگذاری ...
در بیستمین شماره از ماهنامه بارثاوا بررسی شد:

بررسی محدودیت های تئاتر برای بانوان

پرونده تئاتر جدیدترین شماره از ماهنامه ی فرهنگی بارثاوا  به محدودیت‌های تئاتر برای بانوان اختصاص دارد که شامل گفت‌وگوهایی با شادی غفوریان، مهسا اکبرپور، سپیده کلالی و مرجان حسین‌زاده است.

شماره جدید ماهنامه بارثاوا در دی و بهمن ماه سال 97 منتشر شد.

به گزارش «ایران تئاتر» بیستمین شماره ماهنامه‌ی فرهنگی بارثاوا، دی و بهمن ماه در 84 صفحه و با قیمت  10 هزار تومان منتشر شد.

این ماهنامه، مطلب «ماه باید همین نزدیکی‌ها باشد » را به احترام مترجم و شاعر خراسانی، مجتبی عبدالله‌نژاد را به چاپ رساند.

پرونده تئاتر این شماره از این ماهنامه ی فرهنگی  به محدودیت‌های تئاتر برای بانوان اختصاص دارد که شامل گفت‌وگوهایی با شادی غفوریان، مهسا اکبرپور، سپیده کلالی و مرجان حسین‌زاده است.

نگاهی کوتاه به جهان و آثار «ریچارد باخ»،گفت‌وگو با مدیر و موسس کافه گالری «بخارا» و مقاله ای به یاد بانوی شعر ایران «فروغ فرخزاد» به قلم رضا طوسی بخش دیگر این شماره از ماهنامه بارثاوا است.

اساتید تاثیرگذار موسیقی ایران، غلام‌حسین بنان مطلب دیگری است که در این شماره از ماهنامه بارثاوا به چاپ رسده است.

یکی دیگر از بخش‌های این ماهنامه به نقش‌های ماندگار بانوان در سینمای ایران پرداخته است.

خاطرنشان می شود ماهنامه بارثاوا تنها ماهنامه فرهنگ و هنر خراسان است که به طور مرتب از دوسال پیش در حال انتشار است. 

 




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است
در نشست خبری نمایش مطرح شد

«رورانس»؛ یک نقد اجتماعی است

نوید اسدیان که پس از چند سال دوری از عرصه تئاتر، نمایش «رورانس» را در مشهد روی صحنه آورده است، در نشستی خبری، تاکید کرد این اثر اجرایی که یک نقد اجتماعی به شمار می‌‌رود، برای او به مثابه یک چالش و ریسک بزرگ بوده است.

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران