در حال بارگذاری ...

«ماضی استمراری» در فرهنگسرای رسانه مشهد

 نمایش کمدی «ماضی استمراری» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی احسان هادى خانى این شبها در فرهنگسرای رسانه مشهد به روی صحنه است

فرهنگسرای رسانه مشهد این شبها میزبانِ نمایش کمدی «ماضی استمراری» است

 

به گزارش «ایران تئاتر»  نمایش کمدی «ماضی استمراری» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی احسان هادى خانى این شبها در فرهنگسرای رسانه مشهد به روی صحنه است.

 

در این نمایش بازیگرانی چون حسین شجاعى، تکتم اخجوانی، فرزانه جلائیان، سجاد روح‌بخش، آیلر خاتمی، هاجر آسیون، یارا جعفری(بازیگر خردسال) و شهرام لاسمی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: محمد رفاهى، مجرى طرح: حسین شجاعى، طراح دکور: احسان هادى خانى، منشى صحنه: هاجر آسیون، طراح گریم: آناهیتا موسوى، مدیر صحنه: سجاد روحبخش، دستیار صحنه: رامین نوعى، مدیر تولید: مهدى سلطانى، طراح پوستر: آرزو کیانی، طراح لباس: افسانه بهره‌مند، مدیر روابط عمومى: شادی رضایی، تبلیغات: شادی رضایی، شهرام رضاپور، سجاد روحبخش، محمد رفاهی، شهریار رادمنش طراح نور: شهریار رادمنش، عکاس: آرزو کیانی، مسئول فنى اتاق فرمان: شهریار رادمنش.

 

مشاور موسیقى این نمایش نیز مهدى حسنى و انتخاب موسیقى با شهریار رادمنش است.

 

در خلاصه داستان نمایش کمدی «ماضی استمراری» آمده است: «رامین و هستی که یک زوج جوان هستند، پس از بازگشت از مهمانی در جلوی ورودی در آپارتمان خود با یک هدیه رو به رو می‌شوند، روی هدیه پاکتی که بر روی آن نوشته برسد به دست رامین عزیزم به چشم می‌خورد. رامین سر جعبه را بر می‌دارد اما به ناگهان ...».

 

خاطر نشان می شود نمایش کمدی «ماضی استمراری» به مدت زمان ۶۰ دقیقه؛  تا بیستم دی‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای رسانه بر روی صحنه است و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌تواند به سایت مشهدگیشه مراجعه کنند.

 

فرهنگسرای رسانه در کوی آب و برق، بلوار هفت تیر، میدان هشتصد، پارک لاله مشهد واقع شده است.




نظرات کاربران