در حال بارگذاری ...
در پنجاه و یکمین قسمتِ برنامه آوانسن مطرح خواهد شد:

بررسی وضعیت کنونی تئاتر استان خراسان رضوی

پنجاه و یکمین قسمت از برنامه زنده تصویری آوانسن امشب از صفحه اینستاگرامی «لایومشهد» پخش خواهد 

به گزارش تئاتر مشهد؛ بنابر اعلام روابط عمومی برنامه آوانسن، پنجاه و یکمین قسمت از این برنامه زنده تصویری با حضور معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد، وضعیت کنونی تاتر استان بررسی خواهد ‌شد همچنین آوانسن در جدیدترین قسمت خود به آخرین وضعیت مجموعه تئاتر شهر و همینطور ترتیب اجراهای گروه های نمایشی و تغییر و تحولات در شورای نظارت و ارزشیابی بر تئاتر مشهد خواهد پرداخت.
محمدرضا محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و حجت الاسلام و المسلمین علی بخشی، عضو شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر مشهد مهمان پنجاه و یکمین قسمت آوانسن خواهند بود
گفتگوی تلفنی با بهار ارجمند به مناسبت سالگرد درگذشت انوشیروان ارجمند؛ گفتگوی تلفنی با حمیدرضا نیلی؛ پشت صحنه نمایش زنبور و جدول فروش نمایش های روی صحنه از دیگر بخش های پنجاه و یکمین قسمت آوانسن خواهد بود. 
همچنین آیتم طنز ری اکشن که مدتی پخش آن متوقف شده بود، در جدیدترین قسمت آوانسن پخش خواهد شد
شایان ذکر است که آوانسن اولین برنامه زنده تصویری با محوریتِ تئاتر خراسان رضوی است که هر هفته شنبه ها به بررسی رخدادهای تئاتر استان می پردازد و هربار با موضوعی متفاوت، برای رفعِ چالش ها و موانع به سراغ کارشناسان؛ مسئولین و اهالی تئاتر می رود و با آنها به گفتگو می پردازد.
علاقه مندان به تماشای این برنامه می توانند امشب، 24 آذرماه ساعت 22؛ از صفحه ی اینستاگرامی «لایو مشهد» به تماشای این برنامه زنده بنشینند.




نظرات کاربران