در حال بارگذاری ...
گام به گام تا بیست و هشتمین جشنواره‌ی تآتر خراسان رضوی [رضوان]

دبیران تخصصی و اجرایی جشنواره تئاتر خراسان رضوی معرفی شدند

طی حکمی از سوی آرش خیرآبادی، دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی، مرتضی ملتجی به عنوان دبیر تخصصی  و نیز کریم جشنی به عنوان دبیر اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی منصوب شدند.

ایران تئاتر- به نقل از روابط عمومی بیست و هشتمین جشنواره‌ی تآتر خراسان رضوی، طی حکمی از سوی آرش خیرآبادی، دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی، مرتضی ملتجی به عنوان دبیر تخصصی  و نیز کریم جشنی به عنوان دبیر اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی منصوب شدند.

متن حکم انتصاب مرتضی متلجی به شرح ذیل است:
هنرمندِ فرهیخته جناب آقای مرتضی ملتجی
با عنایت به مجموعه‌ی توان‌مندی‌ها و تجربه‌ای که در کارنامه‌ی هنری‌تان دارید، شما را به عنوانِ دبیرِ تخصصی‌ی بیست و هشتمین جشنواره‌ی تآتر استان خراسان رضوی، منصوب می‌نمایم. در سایه‌ی عنایاتِ پروردگارِ متعال و باور به رعایتِ نظم، قانون، عدالت و انصافی که در شما سراغ دارم و نیز متکی به تخصص و پیشینه‌ی پربارتان، آرزومندم در برگزاری‌ی هرچه باشکوه‌تر جشنواره‌ی تآترِ پیشِ رو، پیروز و سربلند باشید.

متن حکم انتصاب کریم جشنی به شرح ذیل است:
هنرمندِ فرهیخته جناب آقای کریم جشنی
از آن‌جا که توان‌مندی‌ها و تعهدِ هنرمندانه‌تان در عرصه‌ی تآتر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و نیز متکی بر تجربیاتِ گران‌سنگ‌تان در طولِ سال‌ها فعالیتِ هنری، شما را به عنوانِ دبیر اجرایی‌ی بیست و هشتمین جشنواره‌ی تآتر استان خراسان رضوی، منصوب می‌نمایم. در پناهِ لطفِ حضرتِ حق و به مدد سوابقِ پربارتان که مؤید قانون‌مندی، نظم، عدالت و انصافِ شما ست، امیدوارم در اجرای هرچه کامل‌ترِ این جشنواره، موفق و سرافراز باشید.
گفتنی است، مرتضی ملتجی در حال حاضر نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی می باشد. همچنین کریم جشنی در کارنامه هنری خود مسئولیت هایی چون دبیری جشنواره نمایشنامه خوانی را داراست. 
بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی با دبیری آرش خیرآبادی از ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه سال جاری در مشهد برگزار می شود.
 




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی خبر داد:

حضور فعال هنرمندان تئاتر خراسان رضوی در چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی خبر داد:

حضور فعال هنرمندان تئاتر خراسان رضوی در چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان رضوی ، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از حضور چشمگیر تئاتر استان در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبرداد. کریم جشنی ضمن اعلام این مطلب افزود: «استان خراسان ...

|

داور نمایش‌های خیابانی جشنواره منطقه‌ای تئاتر:

جشنواره می‌تواند باعث رفع نواقص و مشکلات تئاتر در آینده باشد
داور نمایش‌های خیابانی جشنواره منطقه‌ای تئاتر:

جشنواره می‌تواند باعث رفع نواقص و مشکلات تئاتر در آینده باشد

کریم جشنی، داور نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران، برگزاری جشنواره را باعث دیده شدن نواقص و مشکلات این گونه نمایشی دانست که باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، راه‌حلی برای این معضلات پیدا کرد.

|

نظرات کاربران